خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید 8 مرداد 1401

دو تیم من یونایتد و اتلتیکو مادرید امروز در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید 8 مرداد 1401 با ما باشید.

منچستریونایتد امروز در دیداری دوستانه از ساعت 16:15 در دیداری دوستانه به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید 8 مرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید 8 مرداد 1401

منچستر تن هاخ برخلاف همه تیم‌های قبلی من یو در دوران پسافرگوسن نویدهای خوبی می دهد. تیمی که در تور پیش فصل با 4 گل ابتدا لیورپول، رقیب دیرینه و سرحال سالیان اخیر خود را تحقیر کرد، سپس ملبون ویکتوری و کریستال پالاس را به ترتیب از پیش رو برداشت اما نهایتا با استون ویلا مساوی کرد. آن‌ها این روزها با بحران جدایی رونالدو مواجه هستند که به نظر میلی به ماندن در اولترافورد ندارد و از قضا همین اتلتیکو یکی از مشتریان جدی آن به نظر می‌رسد.

از سوی دیگر من یونایتد که در نقل و انتقالات چندان موفق نبوده این روزها تلاش خاصی برای جذب فرانکی دی‌یونگ از بارسا می‌کند اما هنوز موفق نشده است. آن‌ها البته تا اینجای کار کریستین اریکسن و لیساندرو مارتینز را جذب کرده‌اند و خروجی‌های سرشناسی از جمله ادینسون کاوانی، خوان ماتا، پل پوگبا، آندرس پریرا، نمانیا ماتیچ و جسی لینگارد داشته‌‌اند.

از سوی دیگر اتلتیکوی ناامیدکننده فصل گذشته سیمئونه که در تنها دیدار دوستانه پیشین خود، نومانسیا را با 4 گل شکست داده است، در نقل و انتقالات اکسل ویتسل و دنی واس را جذب کرده، اما خروجی‌های سرشناسی چون ورسالیکو، هکتور هررا، لوئیس سوارز و ویتولو داشته است. برای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید 8 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید 8 مرداد 1401
پخش زنده منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید 8 مرداد 1401

لینک 1: پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید 8 مرداد 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید 8 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا