خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اینتر و لیون 8 مرداد 1401

دو تیم اینتر میلان و لیون امشب از ساعت 23:00 در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده اینتر و لیون 8 مرداد 1401 با ما باشید.

اینتر میلان جذاب سیمونه اینزاگی که در کمال شایستگی فصل قبل تنها به کسب کوپا ایتالیا اکتفا کرد، امروز در دیداری دوستانه به مصاف لیون می‌رود. برای تماشای پخش زنده بازی اینتر و لیون 8 مرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده اینتر و لیون 8 مرداد 1401

اینتر میلان که در نقل و انتقالات آندره اونانا، روملو لوکاکو و هنریک میخیتاریان را جذب کرده، برای فصل آتی طبیعتا برنامه‌های زیادی دارد، اما برخلاف دو فصل پیش، سری آ پیش رو یک سری آ رقابتی بین یوونتوس گذرکرده از بحران، رم احیا شده و میلان قهرمان است و کار افعی‌ها خیلی ساده نیست.

اینتر در 3 دیدار دوستانه خود به ترتیب یک پیروزی برابر لوگانو، یک تساوی برابر موناکو و یک شکست برابر لنس داشته است و لیون در 5 دیدار دوستانه 3 پیروزی و 2 شکست کسب کرده است.

اینتر و لیون پیش از این دو بار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن دو پیروزی برای اینتر میلان بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی اینتر و لیون 8 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 23:00 به وقت ایران از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1:‌ پخش زنده فوتبال اینتر و لیون 8 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا