خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچستر یونایتد و لیورپول 31 مرداد 1401

پخش زنده منچستر یونایتد و لیورپول 31 مرداد 1401 را با ما ببینید. دو تیم در هفته سوم لیگ جزیره امشب از ساعت 23:30 به مصاف هم می‌روند.

در دربی جذاب، تاریخی و حساس انگلستان، در هفته سوم لیگ برتر جزیره، امشب منچستریونایتد در ورزشگاه اولترافورد میزبان رقیب سنتی خود لیورپول است. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و لیورپول 31 مرداد 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده منچستر یونایتد و لیورپول 31 مرداد 1401

دو تیمی که برخلاف انتظارات اصلا شروع خوبی در لیگ جزیره نداشته‌اند و به نظر از همین حالا قافیه را به سیتی پپ باخته‌اند، امشب در جدالی حساس رویارو می‌شوند و بدا به حال تیمی که ببازد! این شرایط احتمال ارائه یک بازی کسل کننده و محتاطانه از سوی دو طرف را بالا برده است چراکه هیچ تیمی قصد باختن ندارد.

لیورپول که در دو هفته ابتدایی به ترتیب برابر فولام و کریستال پالاس متوقف شده، امروز نیاز مبرمی به پایان این روند دارد. از سوی دیگر منچستر یونایتد وضع بدتری دارد و با وجود همه امیدواری‌ها به تیم تن هاگ، این تیم در دو هفته ابتدایی برابر برایتون و برنتفورد شکست خورده است.

نکته مهم در 5 تقابل آخر دو تیم اینکه، 2 پیروزی برای من یونایتد (شامل یک بازی دوستانه) و 3 پیروزی برای لیورپول ثبت شده است. هر دو تیم در این 5 بازی یک برتری 4 گله نیز دارد. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و لیورپول 31 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

بیشتر بخوانید:منچستر یونایتد فاتح جنگ بزرگ | منچستر ۲ لیورپول ۱

پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و لیورپول 31 مرداد 1401

پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و لیورپول 31 مرداد 1401

پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و لیورپول 31 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا