خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تبعیض و مظلومیت مضاعف | مصطفی معین

مصطفی معین طی یادداشتی با تیتر《!تبعیض‌ومظلومیت‌مضاعف》
،خانواده اخلاق‌و ادب نوشت:
ژینا(مهسا)امینی در چنین خانواده با اخلاق، ادب و آگاهی آموزش و تربیت دیده است که شما در متانت، منطق و ادبیات گفتاری دائی‌ او (وفا عائلی- در فیلم) می‌‌شنوید و در رفتار سوگوارانه مادر و پدر داغدارش مشاهده می‌شود!
👌بنابراین”ژینای بی‌پناه” هیچ نیازی به توجیه و آموزش “گشت ارشاد” پلیس به‌اصطلاح “امنیت اخلاقی” و “هدایت زوری به بهشت‌” شما نداشته است!
🥀مظلومیت‌ مضاعف:
از تبعیض و مظلومیت مضاعف ژینا امینی همین بس که دختر بود، جوان بود، بیکار بود، کرد بود، اهل منطقه‌ محروم بود، اهل سنت بود و در معرض توهین و خشونتی قرار گرفت که به مرگش منجر شد!
🤔 علت مرگ:
شهادت مهسا امینی، چه خون‌ریزی مغزی به علت ضربه سهمگین به سرش باشد و یا سکته قلبی در اثر فشار شدید روانی ناشی از تحقیرشدگی و وحشت، تفاوتی در برداشت افکار عمومی از این فاجعه انسانی و بشری و داوری نهائی رستاخیز و دادگاه احکم‌الحاکمین نخواهد داشت!
⚠️ سابقه شکل‌گیری فاجعه:
دوره جدید مباحث نظری این نگرش نادرست نسبت‌ به‌ شیوه ترویج دین‌ومذهب همراه با اکراه و در واقع “بهشت‌ زوری” با روش خشن امر‌ به‌ معروف‌ و‌ نهی‌ از‌ منکر، از زمان تشکیل دولت احمدی‌نژاد در شورای‌عالی‌ انقلاب فرهنگی با موضوع “حجاب‌وعفاف” آغاز گردید و برنامه‌ریزی آن به شورای فرهنگ عمومی و وزارت کشور آن دولت واگذار شد و اجرایش هم به ستاد”امر‌به‌معروف‌و‌نهی‌از‌منکر”، “گشت ارشاد” و “پلیس امنیت اخلاقی” محول گردید!

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا