خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آرسنال و لیورپول 17 مهر 1401

پخش زنده آرسنال و لیورپول 17 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته دهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند.

آرسنال جذاب میکل آرتتا که حالا برای بازگشت به صدر باید هر طور شده این بازی را ببرد، سیتی را بالاتر از خود می‌بیند. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و لیورپول 17 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 19:00 از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آرسنال و لیورپول 17 مهر 1401

پخش زنده آرسنال و لیورپول 17 مهر 1401

آرسنال آرتتا این فصل بسیار امیدوارکننده و در حد یک مدعی ظاهر شده است. آن‌ها که بعد از باخت برابر من یونایتد به عدم توانایی در پیروزی در بازی‌های بزرگ متهم شدند، هر 4 بازی بعدی خود را پیروز شدند که در آن میان پیروزی 3 بر 1 تاتنهام نیز دیده می‌شود. آن‌ها در 5 بازی آخر خود 4 برد و 1 شکست داشته‌اند.

لیورپول کلوپ اما با وجود همه ستارگانش و با همه امیدهایی که به موفقیتش بسته شده بود، اصلا خوب عمل نکرده، چه در لیگ داخلی و چه در لیگ قهرمانان، آن‌ها در 5 بازی آخر خود 2 برد، 2 تساوی و 1 شکست داشته‌اند.

نکته مهم اینکه در 5 تقابل آخر دو تیم آرسنال هرگز پیروز نبوده و جز 4 برد لیورپول، یک تساوی به ثبت رسیده است. در مجموع تقابل‌های رودروی دو تیم نیز لیورپول با 13 برد برابر تنها 8 برد آرسنال دست بالا را دارد. 9 بازی هم به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و لیورپول 17 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا