خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نقدی به جواد نکونام

«علی عالی»، سردبیر دنیای فوتبال در کانال این مجله نوشت:

جوادنكونام مصداقِ آدمهايي ست كه غيرت را با منافع ملي اشتباه گرفته اند. فكر مي كنند كمكي كرده اند اما ضربه مي زنند.

ديروز مثل كاپيتان سابق، روي سكوها كم نبودند. همانها كه ليزر به صورت و چشم بازيكنان مي انداختند و احتمالا ذوق هم مي كردند. همانها كه با پرتاب بطري به داور، همه عقده هاي زندگي را بر داور ضعيف بازي خالي مي كردند. همان ها كه با پرتاب آشغال و ناسزاگويان، از خجالت حريف درآمدند.

فهمِ درستي نداريم. مثل توييتِ فلان روزنامه كه نژادپرستي را ناخواسته تبليغ مي كند.

جهلِ نكونام، ناشي از عدم آموزش و شناختِ درست از شرايط است. جوگير. همه ی ما روزهايِ خوب با نكونام و گل هايش را بياد داريم اما اين افتضاح، پذيرفتني نيست.

بايد با نكونام برخورد شود، حتي در مقطع حساس كنوني. بازيكني كه بدون طي كردن مراحل مختلف، به صندلي مربيگري ملي رسيده است و تفاوت زمين فوتبال را با نيمكت مربيگري نمي دانند.

به تكثيرِ نكونام ها كمك نكنيم و او را پشتِ واژه هايي چون غيرت و وطن پرستي پنهان نكنيم. تيم ملي و نكونام را جزيره اي خودمختار در فوتبال نكنيم. مثل رفتاري كه علم الهدي با مشهد و كنسرتها كرده. با بدعتها برخورد كنيم قبل از اينكه نقره داغمان كنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خوب بود اول توضيح مى داديد نكونام چكار كرده و چطور ثابت شده كه او اينكار را كرده است. اخلاق ايرانيها كه حرف رابايد با صد تا ابهام و لاپوشانى مى زنند و آخرش هم معلوم نمى شود كى به كيه. خوست ننوشتيد “بايد با ج. ن. كه آ. ك. ب. را كرده ب.ش. شود تا امثال ع. ا.ه. ديگر ك. ها را در م. ممنوع نكنند.

  2. (( بازيكني كه بدون طي كردن مراحل مختلف، به صندلي مربيگري ملي رسيده است )) تمام درد همین است. مثل منصوریان که آن افتضاح یزرگ را در تیم ج.تنان بوحود آورد اما آب از آب تکان نخورد !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا