خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه حزب اعتماد ملی در پی رخدادن حوادث تروریستی شیراز

حزب اعتمادملی در بیانیه‌ای که امروز جمعه ۶ آبان منتشر کرد، ضمن اعلام همدردی با مردم شیراز و خانواده‌های کشته‌شدگان حمله تروریستی حرم شاهچراغ نسبت به اظهارنظرها و تلاش برای بهره‌برداری و سوءاستفاده از این حادثه هشدار داد. 

به گزارش اعتمادآنلاین، مشروح بیانیه حزب اعتمادملی را در ادامه می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تروریستی در شیراز و شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان و نمازگزاران حرم مطهر شاهچراغ را محکوم و از این خشونت عریان اعلام انزجار می‌کنیم.

علاقه‌مندان به ایران و کشور باید مخالفت خود را با خشونت و بازتولید آن در هر سطحی اعلام کنند و تمام تلاش خود را برای فرو کاستن از این پدیده شوم در جامعه به کار گیرند.

حزب اعتماد ملی به خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ تسلیت گفته و از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و برای مجروحان شفای عاجل طلب می‌کند.

همچنین به همه خانواده‌های داغدار حوادث اخیر در جای‌جای این کشور پهناور نیز تسلیت گفته و برای آنان صبر در مصیبت و شکیبایی در فقدان عزیزان را آرزومندیم.

لازم است که مقامات مسئول و ارگان‌های امنیتی و قضایی با بررسی دقیق ابعاد حادثه تروریستی شیراز، علاوه بر شناسایی عاملان و برخورد قاطع با این خشونت‌ورزان، راه را بر تکرار این حوادث بسته و البته پاسخی اقناعی به برخی از نگرانی‌ها و سوالات افکار عمومی بدهند.

همچنین به برخی از مقامات سیاسی و نظامی دوستانه تذکر می‌دهیم که سوءاستفاده و بهره‌برداری سیاسی و بیان علت‌های غیرواقعی از چنین حوادثی نه منجر به حل مسائل اجتماعی و چالش‌های امروز کشور و نه موجب کاهش آلام مردم مصیبت‌دیده می‌شود.

حزب اعتمادملی

ششم آبان ۱۴۰۱

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا