خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول و ولورهمپتون 17 دی 1401

پخش زنده لیورپول و ولورهمپتون 17 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در راند سوم جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های لیورپول و ولورهمپتون، امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران در راند سوم جام حذفی انگلیس موسوم به FA Cup به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و ولورهمپتون 17 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لیورپول و ولورهمپتون 17 دی 1401

پخش زنده لیورپول و ولورهمپتون 17 دی 1401

لیورپول پرنوسان یورگن کلوپ، امشب در آنفیلد میزبان یک تیم لیگ برتری در راند سوم جام حذفی است. لک‌لک‌ها که با کلوپ همیشه اوضاع خوبی داشتند و در هر جامی مدعی بودند، امسال در لیگ داخلی، لیگ قهرمانان و همه رقابت‌ها آنقدر پرنوسان عمل کرده‌اند که پیش بینی آینده‌شان کاری است بس دشوار! محض اطلاع بد نیست بگوییم که لیورپول در حال حاضر با 28 امتیاز، هم امتیاز با فولام تازه لیگ برتری شده در رده ششم است! آن‌ها در 5 بازی اخر سه برد برابر لستر، استون ویلا و میلان و دو شکست برابر برنتفورد و منچسترسیتی ثبت کرده‌اند.

ولورهمپتون با خولن لوپتگی اما در 5 بازی آخر 3 برد، 1 شکست و 1 تساوی ثبت کرده و این روزها با 14 امتیاز در رده نوزدهم لیگ برتر جزیره، از مدعیان اصلی سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود.

در همه تقابل‌های سالیان اخیر، 11 بار لیورپول بر ولوز و 3 بار ولوز بر لیورپول پیروز شده‌اند. 1 بازی هم مساوی شده است، اما هر 7 تقابل آخر را لیورپول برده و آخرین شکستش برابر ولوز مربوط به سال 2019 است. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و ولورهمپتون 17 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا