خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول و بورنموث 20 اسفند 1401

پخش زنده لیورپول و بورنموث 20 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته 27ام لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های لیورپول و بورنموث امروز و از ساعت 16:00 به وقت ایران در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و بورنموث 20 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لیورپول و بورنموث 20 اسفند 1401

پخش زنده لیورپول و بورنموث 20 اسفند 1401

شاگردان یورگن کلوپ با وجود نوسانات شدید در عملکرد و رتبع ضعیفشان در لیگ، برابر منچستریونایتد فراتر از تصور و دور از انتظار ظاهر شدند و تیم سوم جدول رده‌بندی را با 7 گل در آنفیلد مجازات کردند! حالا آن‌ها با روحیه‌ای تازه و بسیار سرحال‌تر از قبل آماده ادامه رقابت‌ها و حداقل کسب سهمیه اروپایی هستند.

لیورپول در حال حاضر با 42 امتیاز در رده پنجم است و برای گرفتن سهمیه کار دشواری ندارد. بورنموث رده بیستمی و 21 امتیازی اما کاندیدای اصلی سقوط به دسته پایین‌تر است و بعید است حرفی برای گفتن داشته باشد.

لیورپول در 5 بازی آخر خود سه برد، یک تساوی و یک شکست کسب کرده و بورنموث سه شکست، یک تساوی و تنها یک برد! برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و بورنموث 20 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا