خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«اعتراض خیابانی بدون مجوز» انصار حزب‌الله به برگزاری فوتبال ایران و کره

تجمع انصار حزب‌الله تحت عنوان آمران به معروف و ناهیان از منکر در اعلام انزجار از برگزاری مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی امروز پس از برگزاری نماز جمعه از دانشگاه تهران تا میدان فلسطین برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تجمع‌کنندگان در این راهپیمایی شعارهایی هم‌چون «تذکر لسانی واجب مسلمین است، راه شهیدان ما همین است همین است»، «امر به معروف ما بزرگ‌ترین جهاد است »، «حزب الله بیدار است، از بی‌حجاب بیزار است»، «فرموده رهبری اجرا باید گردد»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «ما اهل کوفه نیست علی تنها بماند»، «سکوت هر مسلمان خیانت به قرآن»، «فساد و بی‌حجابی حربه استکبار است»، « امر به معروف ما اصلاحات حسینی است»، «نهی از منکر ما نفی فساد و فحشا است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «حزب فقط حزب علی رهبر فقط سیدعلی» و … سر دادند.

در پایان این تجمع قطعنامه انصار حزب الله در حمایت از امر به معروف و نهی از منکر و هم‌چنین بیانیه‌ای در اعلام انزجار از برگزاری مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی در عصر تاسوعا توسط حسین الله کرم قرائت شد.

به گزارش انصاف نیوز، این تجمع فاقد مجوز بوده است و معمولا این جمع برای رفتارهای خود مجوز نمی گیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اعتراض خیابانی اگر بدون خشونت و حمل سلاح انجام بشه مجوز نمیخواد. این افراد هم دست به خشونت نزدند، هرچند زبانشان مملو از خشونت و فریاد مرگ برای کسانی بود که اصلا روحشون هم از مسابقه فوتبال ایران و کره خبر نداره. بنابر این اعتراض خیابانی این افراد نباید موضوع اعتراض ما باشه. چیزی که باید مورد اعتراض ما باشه اینه که چرا اصل 27 قانون اساسی فقط باید برای یک جریان خاص به رسمیت شناخته بشه؟ چرا دیگران هم نباید بتوانند بدون حمل سلاح و توسل به خشونت نسبت به مسائل مختلف اعتراض خیابانی کنند بدون اینکه مورد حملات گازانبری، برخورد و بازداشت قرار بگیرند؟

  2. این جماعت سرخود هر کاری دلشون بخواد تو این مملکت میکنن و کسی هم باهاشون کاری نداره. یک نمونه اش هم همین حمله و آتش زدن سفارت عربستان و ضرر به منافع مملکت کشور.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا