خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بنی یاس و الاتحاد کلبا 18 فروردین 1402

پخش زنده بنی یاس و الاتحاد کلبا 18 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 22 لیگ برتر امارات از ساعت 21:30 به مصاف هم خواهند رفت.

تیم فوتبال الاتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی امشب و از ساعت 21:30 در چارچوب بیست و دومین هفته لیگ برتر امارات از ساعت 21:30 میهمان بنی یاس خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده بنی یاس و الاتحاد کلبا 18 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده بنی یاس و الاتحادکلبا 18 فروردین 1402

پخش زنده بنی یاس و الاتحاد کلبا 18 فروردین 1402

تیم فوتبال الاتحادکلبا با هدایت فرهاد مجیدی در فصل جاری تا اینجای کار ۲۶ امتیاز کسب کرده است و در رتبه هشتم لیگ چهارده تیمی امارات قرار دارد و این در حالی است که این تیم فصل گذشته در پایان لیگ ۲۸ امتیاز داشت و لیگ را در رتبه یازدهم به پایان رسانده بود.

فرهاد مجیدی که فصل گذشته استقلال را بدون شکست قهرمان لیگ برتر خلیج فارس ایران کرد، با توجه به بضاعت تیم الاتحاد کلبا نتایج قابل قیولی گرفته است و شاید اگر وقت‌های اضافه در فوتبال وجود نداشت تیم مجیدی حالا در بین ۵ تیم برتر لیگ بود چراکه تیم مجیدی در این فصل به شکل عجیبی پس از دقیقه ۹۰ بازی‌ها امتیازات را از دست می‌دهد.

اما بدون شک فرم کنونی تیم مجیدی بدترین فرم این تیم از آغاز به کار فرهاد در این تیم است چراکه شاگردان مجیدی در 5 بازی اخیر خود تنها 2 امتیاز از 2 تساوی بدست آورده‌اند.

نکته جالب آنکه الاتحاد کلبا پس از پیروزی برابر همین بنی یاس در دور رفت وارد شرایط نه چندان مطلوب شد؛ تیم فرهاد مجیدی پس از شکست بنی یاس در دور رفت پس از انجام 9 بازی 17 امتیاز داشت و تنها 2 امتیاز از صدر عقب بود اما کلبا در 12 بازی پس از آن پیروزی تنها 9 امتیاز بدست آورده و حالا 20 امتیاز از صدر عقب است.

حریف امشب التحادکلبا یعنی بنی یاس در حال حاضر 22 امتیاز دارد و در رتبه دهم است و در 5 بازی اخیر خود نیز 4 باخت و 1 برد را ثبت کرده است.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده الاتحاد کلبا و بنی یاس را از ساعت 21:30 امشب و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

پخش زنده بنی یاس و الاتحاد کلبا 18 فروردین 1402
پخش زنده بنی یاس و الاتحاد کلبا 18 فروردین 1402

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا