خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اسنوکر قهرمانی جهان 27 فروردین 1402 | حسین وفایی _ دینگ جون هوی

پخش زنده اسنوکر قهرمانی جهان 27 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ امروز حسین وفایی شاهزاده ایرانی از 12:30 نخستین بازی خود را برگزار خواهد کرد.

مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان 2023 از روز گذشته در کروسیبل تئاتر شهر شفیلد انگلیس آغاز شد که رونی اسالیوان یکی از پرافتخارترین اسنوکربازهای تاریخ موفق شد به عنوان مدافع عنوان قهرمانی حریف خود را پشت سر بگذارد و به جمع 16 نفر برتر راه یابد.

این مسابقات که مهمترین مسابقات فصل است و آخرین مسابقات رنکینگ یا رده‌بندی فصل نیز محسوب می‌شود برای چهل و هفتمین بار در حال برگزاری است.

(پخش زنده مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان 28 فروردین 1402 | بخش دوم جدال حسین وفایی و دینگ جون هوی)

در این مسابقات هر ساله 16 نفر برتر رنکینگ به اضافه 16 صعود‌کننده از مسابقات انتخابی باهم به رقابت می‌پردازند که وفایی با پیروزی در دو مسابقه به دور اصلی راه پیدا کرده و امروز از ساعت 12:30 اولین مصاف خود را با دینگ جون هوی یکی از نامداران این رشته ورزشی و نفر شانزدهم رنکینگ آغاز خواهد کرد نکته جالب آنکه وفایی در صورت پیروزی باید با اسالیوان دیدار کند؛ برای تماشای پخش زنده اسنوکر قهرمانی جهان 27 فروردین 1402 و رقابت حسین وفایی _ دینگ جون هوی در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس زیر کلیک نمایید:

پخش زنده مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان 27 فروردین 1402 | حسین وفایی _ دینگ جون هوی

پخش زنده اسنوکر قهرمانی جهان 27 فروردین 1402 | حسین وفایی _ دینگ جون هوی
(برای تماشای پخش زنده اسنوکر حسین وفایی و دینگ جون هوی بر روی عکس کلیک کنید)
پخش زنده اسنوکر قهرمانی جهان 27 فروردین 1402 | حسین وفایی _ دینگ جون هوی

پخش زنده اسنوکر قهرمانی جهان 27 فروردین 1402

در تاریخ مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان «جو دیویس» انگلیسی با 15 قهرمانی پرافتخارترین فرد است اما رون سالیوان و استفن هندری اسنوکربازهای انگلیسی و اسکاتلندی که مشترکا با 7 قهرمانی در رتبه چهارم پرافتخارترین‌ها قرار دارند، به نوعی پرافتخارترین اسنوکربازهای زنده مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان هستند و سه نفر پرافتخارتر از آن‌ها پیش از آغاز قرن 21 درگذشته‌اند.

اما حسین وفایی افتخار اسنوکر ایران که در عین ناباوری چند سالی است که با بزرگان این رشته مصاف می‌کند و حتی سابقه پیروزی برابر اسالیوان و قهرمانی در مسابقات شوت اوت انگلیس را هم دارد، حالا باید دید در قهرمانی جهان هم می‌تواند شگفتی‌آفرین باشد یا خیر

حریف وفایی مهمترین قهرمان اسنوکر تاریخ آسیا است؛ دینگ جونهوی که یکی از 8 مرد غیربریتانیایی حاضر در تاریخ فینال‌های مسابقات قهرمانی جهان اسنوکر است تنها آسیایی تاریخ این مسابقات با سابقه کسب عنوان نایب قهرمانی نیز هست هرچند که او قهرمانی‌های مهمی در مسابقات مهم و رده‌بندی این رشته را نیز دارد.

نکته جالب این است که وفایی در صورتی که این قهرمان بزرگ را از پیش رو بردارد باید با رونی اسالیوان دیدار کند، اسالیوانی که مدافع عنوان قهرمانی است و در سال‌های گذشته درگیری‌های لفظی و شدید و عجیب و غریبی را نیز با وفایی داشته است.

پخش زنده اسنوکر قهرمانی جهان 27 فروردین 1402 | حسین وفایی _ دینگ جون هوی
پخش زنده اسنوکر قهرمانی جهان 27 فروردین 1402

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده اسنوکر قهرمانی جهان 27 فروردین 1402 را امروز از ساعت 12:30 و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا