خرید تور تابستان

حمله عجیب علیرضا دبیر به رسول خادم ؛ زمان نشان می‌دهد چه کسی خادم است و چه کسی خائن! (+فیلم)

حمله عجیب علیرضا دبیر به رسول خادم در یک مصاحبه تصویری صورت پذیرفت که رییس فدراسیون کشتی پس از حواشی اخیر انجام داد و واکنش‌های خاصی را نیز در پی داشته است.

به گزارش انصاف ورزشی، رییس پرحاشیه‌ی فدراسیون کشتی ایران که اگر نتایج نسبتا متوسط المپیک 2020 و نتایج کشتی آزاد در قهرمانی آسیای اخیر را کنار بگذاریم، نتایج خوبی را در دوران ریاستش بر کشتی بدست آورده است.

اما رفتارها و موضوعات حاشیه‌ای پیرامون علیرضا دبیر بخش غیرقابل کتمان دوره ریاست وی محسوب می‌شود و سبب واکنش‌های گاه و بی‌گاه رسانه‌ها و افکار عمومی شده است.

آخرین این حواشی مربوط به نماز خواندن خاص دبیر در یکی از جلسات رسمی وزارت ورزش و جوانان با روسای فدراسیون‌های ورزشی می‌شود.

اتفاقی که سبب حواشی مختلفی شد و دبیر نیز در مصاحبه با «ایرنا» به آن واکنش نشان داد اما دبیر در مصاحبه تصویری با «ایرنا» برای چندمین بار به رسول خادم رییس سابق فدراسیون کشتی، سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد و البته اولین دارنده مدال طلای المپیک ایران پس از انقلالب 57 حمله کرد و این دفعه با ادبیاتی بسیار تند خادم را متهم به لینک شدن با «ضد انقلاب» نموده و همچنین بیان داشت که زمان ثابت خواهد کرد چه کسی خادم است و چه کسی خائن هرچند که دبیر به صورت مستقیم نامی از رسول خادم نبرد.

حمله عجیب علیرضا دبیر به رسول خادم ؛ زمان نشان می‌دهد چه کسی خادم است و چه کسی خائن! (+فیلم)
حمله عجیب علیرضا دبیر به رسول خادم ؛ زمان نشان می‌دهد چه کسی خادم است و چه کسی خائن!

خادم که در زمان ریاستش دستکم در کشتی آزاد اتفاقات بسیار مثبتی در تیم ملی رخ داد و پدیده‌ای چون حسن یزدانی تنها طلای المپیک خود را تحت هدایت او در برزیل بدست آورد، مدتی است که به دلیل مواضع تند و صریحش علیه برخی از رویه‌ها مورد حملاتی قرار می‌گیرد که حتی موضوع تا راه ندادن او به زورخانه هم پیش رفته است.

اما خادم که تحصیلات دانشگاهی در حوزه جامعه شناسی و علوم سیاسی نیز دارد، در سال‌های اخیر به سبب اقدامات خیر برای نیازمندان و البته آسیب‌دیدگان حوادثی چون زلزله برای بسیاری بیش از پیش محبوب شده است اما به سبب مواضعش مورد حمله گروه‌هایی نیز قرار گرفته است.

گفتنی است پرویز پرستویی که در بسیاری از اقدامات خیرخواهانه خادم کنار اوست پس از اظهارات دبیر، در صفحه شخصی خود متن بلندی را در تمجید از خادم به اشتراک گذاشته است.

حمله عجیب علیرضا دبیر به رسول خادم

حمله عجیب علیرضا دبیر به رسول خادم

شایان ذکر است برای تماشای دیگر بخش‌های این مصاحبه که در آن دبیر در خصوص موضوعات مختلفی از جمله حضور حسن رنگرز در تیم ملی کشتی فرنگی، جدایی محمد بنا، اختلاف با حسن یزدانی، حضور در انتخابات فدراسیون کشتی و … مطالبی را عنوان می‌کند، می‌توانید اینجا کلیک نمایید.

حمله عجیب علیرضا دبیر به رسول خادم ؛ زمان نشان می‌دهد چه کسی خادم است و چه کسی خائن! (+فیلم)
حمله عجیب علیرضا دبیر به رسول خادم ؛ زمان نشان می‌دهد چه کسی خادم است و چه کسی خائن!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب آقای دبیر، شایسته سالاری که نباشد، شما می شوید سالار! و نگران صندلی ات. درکت می کنم. اما نگران نباش حالا حالا ها کسی به صندلی شما چشم طمع ندارد. آسوده باش! هیچ کس به تو خیانت نمی کند.

    264
    51
    1. یعنی از دبیر شایسته تر میخوای؟ قهرمان جهان و المپیک و استاد دانشگاه. متاسفم برای امثال شما که همیشه زنده کش و مرده پرستید.

      65
      237
        1. نمیدونم از کجا در رفته که حتی بلد نیست مثه یه فرد عادی صحبت کنه
          چه برسه رئیس فدراسیون کشتی

          وای بحال اونا که زیر دست این بی خاصیت کار میکنن

          146
          36
      1. آقای دبیر بهترین ورزش کار و مدال آور.
        اتفاقی صحبت را گوش دادم .
        اصلا انتظار نداشتم این گونه صحبت کنه . حالا شده . امیر کبیر و میرزا کوچک برای ما.

        96
        19
      2. شلوار شش جیب با کتونی استاد دانشگاه و رییس فدراسیون و عضو شورای شهر!!!! مگه داریم مگه میشه. فقط نری کانادا گوگولی که دیگه جا نداره.

        143
        22
      3. خیلی وقته که زمان نشان داده جناب دبیر! فقط مثل اینکه شما نتونستی ببینی؛ وگرنه زمانه، خائن و خادم رو همزمان نشان داده و مردم هم بخوبی درک کرده و دیده اند.

        129
        21
        1. باسلام
          ریا که شاخ و دم ندارد!
          می خواستی نماز بخونی، خب مشکلی نبود، می‌رفتی نمازخانه. کسانی که نمی توانند بنشینند و یا بایستند به سبکی که مشاهده شد نماز می خوانند نه کسانی که ورزشکار هستند و سالم اون هم در یک جلسه رسمی که برایش از بیت المال هزینه شده است! تازه برای نماز مستحبی!؟
          چرا به آقای خادم تهمت خائنی میزنی آقای مثلا مؤمن!

          33
          3
    2. خائن کسی هست که دشمن این آب خاک ازش دفاع می‌کنه و خادم کسی هست که دشمن بهش حمله میکنه.
      حالا خود تشخیص بده.

      56
      10
      1. اونی که شما میفرمایید زلزله بشه بره خودنمایی کنه همونی هست که قبل از زلزله در سکوت هم کارش انمام میداده
        از دید شما هر که با ماباشد خادم وهر که با مردم باشد خائن است

        55
        6
    1. تو در حد رسول خادم نیستی…نه از نظر عنوان ونه از نظر وجهه…مصاحبه های قدیمیت هست که چقدر حقیرانه خودت رو جز قشر مرفه جا میزدی…بودجه ای هم که در اختیارته و امکاناتی ساختی حاصل خوشرقصی هایی که انجام دادی… به رسول خادم بودجه و امکانات ندادن چون مثل تو جز حزب و باند نبود

      177
      24
    2. برخلاف عنوان خبرگزاری، شما خیلی انصاف ندارید انتخاب عکس و متن گزارش گواه این موضوع است که بی طرفانه نیست شاید بی شر….. باشد.
      حواشی آقای خادم بیشتر است یا آقای دبیر !!!!
      نتایج نسبتا متوسط !!!

      44
      14
  2. ازقدیم الایام گفته اند …مالان درجهان صنعت گرند…آدم نیستند …
    تاریخ رابطه این شعرمردمی ودبیررا روشن خواهد کرد اطمینان دارم که آن روزدیرنیست #پهلوان خادم خادم مردم

    176
    21
    1. اتفاقا حرف بسیاردرست وبجایی است وزمان نشان خواهد داد که چه کسی خادم است وچه کسی خائن.
      اما اکنون کمی برای قضاوت زوداست ماهمگی صبرمیکنیم تاریاکاران وخائنان بمردم ومنافقان را خداوندرسواکند !!!!
      ان شاالله

      77
      7
  3. خودتو نابود کردی بچه … مرزهای حقارت رو جابجا کردی،برای کی ،برای چی…تو یک قهرمان المپیک بودی ..یعنی اینقدر محتاج شدی که به چنین خفتی دست بزنی:

    116
    15
  4. علی دبیر خونت خراب…چنان جوگیری که خودتم نمیدونی داری،چه میکنی..
    بخدا نمازت از تظاهر بود.. وگرنه بدون حرکات موزون و بدون حرکت لب و دهان هم میشه نماز خوند

    127
    13
  5. جناب دبیر شما اینقدر شفاف حرف میزنید و خیلی باخدا هستید فقط بفرمایید چطور صلاحیت ردشده شما جهت شرکت در انتخابات فدراسیون چند ساعت قبل از شروع انتخابات یکدفعه و خودجوش تایید شد و باز هم بصورت خودجوش رئیس شدید؟ راستی اگه خودتون رو به امثال حاج عباس شیبانی و حاج حبیب کاشانی وصل نمیکردید و وارد شورای شهر نمیشدید الان دقیقا کجا بودید و چه میکردید؟ چرا فکر می‌کنید حافظه مردم اینقدر ضعیف هستش؟ به قول خود جنابتان زمان خیلی چیزها رو مشخص میکنه، البته بعضی چیزها نیاز به گذشت زمان هم نداره، مثلا همین الان قشنگ معلومه کی خادم هستش( رسول) و کی خائن( دبیر).

    131
    8
  6. جدای از مسئولیت متن جانب دارانه که نوشتید و داخلش پر از فریب رسانه ای هست
    اون مخاطب ناآگاه که میخونه و لیچار بار دبیر می کنه هم بخشی از گناهش گردن شماست

    10
    56
  7. الان باجوموجوددرجامعه ومسیولین دولتی که به نمازسروقت اهمیت نمی دهندکسی دنبال نمازخواندن برای ریاسروقت نمی رودتازه اگرهم برودبنظرم برای احیای نظرسروقت کارقشنگی است بایدبین اختلاف بین مدیران ورزشی رابه دوستی تبدیل کردتاازظرفیت وتجربه انهااستفاده شودنه برطبل اختلاف کوبید

    6
    46
  8. دهی که کدخدا نداشته باشه قورباغه هفت تیر کش میشه
    حالا شده حکایت دبیر از همون موقع جوانیش که کشتی میگرفت همش غر میزد وازعالم آدم طلبکاربود خدا آخرو عاقبتشو بخیرکنه

    77
    7
  9. اتفاقا حرف بسیاردرست وبجایی است وزمان نشان خواهد داد که چه کسی خادم است وچه کسی خائن.
    اما اکنون کمی برای قضاوت زوداست ماهمگی صبرمیکنیم تاریاکاران وخائنان بمردم ومنافقان را خداوندرسواکند !!!!
    ان شاالله

    39
    3
  10. خداوکیلی همه اینو میدانند که نماز خواندن اون در جلسه یک کار بسیار ریاکارانه و ناخوشایند بود چرا خودمون را گول می‌زنیم اینگونه کارهاست که جامعه ما را بطرف پرتگاه برده است .دین داری و نیایش با خداوند متعال یک کار بسیار شخصی و قلبی است .و انسانهای صادق و پاک فطرت هیچگاه تظاهر به دینداری نمی‌کنند .

    76
    7
  11. خداوکیلی همه اینو میدانند که نماز خواندن اون در جلسه یک کار بسیار ریاکارانه و ناخوشایند بود چرا خودمون را گول می‌زنیم اینگونه کارهاست که جامعه ما را بطرف پرتگاه برده است .دین داری و نیایش با خداوند متعال یک کار بسیار شخصی و قلبی است .و انسانهای صادق و پاک فطرت هیچگاه تظاهر به دینداری نمی‌کنند .

    51
    2
  12. خادم خدا را شکر یک قهرمان ملی است که پایگاه اجتماعی مردم پشت او هستند. تا الان هم به ملت خیانت نکرده ونمی کند. ریاکار هم نیست.

    80
    5
  13. آقای‌خادم‌به‌عنوان‌یک‌شهروندوکسی‌که‌تحصیل‌کرده‌ی‌
    جامعه‌شناسی‌وعلوم‌سیاسی‌هست‌ازوضعیت‌اقتصادی‌
    بدجامعه‌انتقادکردن.هردوپهلوان‌عزیزوالگوی‌جامعه‌‌
    هستن.انشاءالله‌این‌دعواهاکه‌درشان‌هیچ‌کدومشون‌‌
    نیست‌روکناربگذارن.

    8
    26
  14. برا چی نمیزاری اظهار نظر کنه ورزشکار.تخصص نداره ولی کرو کور نیست که.خرید نمیره،نمیخوره متاسفم برات که تو رئیس فدراسیونی هههههه

    46
    3
  15. آقای دبیر نظرت بزار برای کشتی هر چه تو بلدی تو کشتی انجام بده خودت به کسی مقایسه نکن چون هر چه بیشتر صحبت کنی بیشتر خودت خراب میکنی تو خوب همه بد ولی تو میدان نشون بده نه با صحبت کردن یبار کار انجام بده نتیجه بگیر حرف نزن بیشتر محبوب میشی مطمن باش وگرنه همه بلدن صحبت های تو انجام بدن از مقامت برای خالی کردن خودت استفاده نکن مردم خوشحال کن

    51
    3
  16. رزمه هر دو این ورزشکاران معلومه آقای خادم کجا دبیر چی کجا ریا کار کسی که تو ورزش با تقلب مدل میگیره آقای دبیر مدال ۲۰۰۲ که بخاطر دپینگ ازت پس گرفتن یامون نرفته

    47
    3
    1. عکس روی این مقاله پر واضح هست هر دو قهرمان شدن اما پهلوان فقط یکی از این تصاویر داره و رسول رسالتش و اصالتش نیازی به تعریف ندارد

      42
      2
  17. خوب نیست آدم نماز خوان باشد و دیگران را قضاوت کند(اینکه چه کسی انقلابی هست و یا نیست) ولو اینکه در مسند قدرت باشد. آقای دبیر اینا رو ولش کن انگشتر ها و تسبیح رو چند گرفتی؟؟؟!!!

    41
    3
  18. بعضی ها رعیت صفت هستن چون هنوز به روش اجدادشون دارن زندگی می کنن.
    طرف میگه نمیذارم بچه ها نظر بدن چون تخصص ندارن… مرد حسابی پس جمهوریت یعنی چی؟ اگه قرار نیست نظر بدن پس چرا زمانش ازشون التماس رای میکنید؟مگه طرف تو مملکت زندگی نمیکنه وضعیت جامعه رو نمیبینه؟ هر بی سوادی هم متوجه اوضاع میشه چه برسه به جوون بیست و چند ساله

    32
    2
  19. خودمونیم هوی دبیرو. هنوز تو کارت استاد نشدی. فکر کنم هنوز بلد نیستی مهر داغ کنی پیشونی رو رد بندازی. یا سوسولی می‌ترسی دردت بیاد و حال نکنی…
    مرد حسابی این ملت 45ساله این چیزارو دارن میبینن. از همون تسبیح دستت گرفتن مشخصه چکاره ای!!!!

    34
    2
  20. جای مهر روی پیشونیت داره کمرنگ میشه علیرضا. تا دیر نشده و ضرر نکردی تمدیدش کن. اون انگشتر هم کوچیکه شاید به چشم نیاد عوضش کن.

    29
    2
  21. آقای دبیر مرد بود و مردانگی رو قضاوتش رو بزار برای خداوند اما هر چی میشه یاد گرفتید ضد انقلاب و این حرفا خوشتون میاد الکی یه نفرو اعدام میکنن دیدید دیگه یاد گرفتید خداوند ببخشه گناهان همه مارو

    3
    14
  22. جالبه
    در اخریق دقایق انتخاب شهردار بین حکمرانی تو و هاشمی این بابا و ساعی و رضا زاده چرخیدن ان وری
    مدام تلفن دستشان بود زنگ زنگ
    این شد مسوول مالی شورا از رسول پاک تحویل گرفت
    قهر کرد بهش سالن کشتی را دادن زدن به اسم کاوه اشتی کرد
    ولی هنوز پرونده های مالی را که قایم کرده را حسابرسی عیسی جان را رو نکرده
    گفته میکشن منو
    ساعی هم که اسب سواری را گرفت و شد رییس فدراسیون زمان این اکابری
    زمان نشان می‌دهد کی را باید از وسط شقه کرد
    دو سال
    فقط دوسال

  23. جناب دبیراین مردم رو چی فرض کردی؟.تواسم خودت رو چی میزاری؟پهلوان؟مدیر؟ادم خوب؟به خدا جز یه حقیر که به خاطر پست و مقام دست به هر دلقک بازی میزنه بیشتر نیستی.از اولشم چاپلوس و پر ادعا وگنده گو..بودی.اقای دبیر مال ومقام خوبه ولی نه به هرقیمتی.شب دراز است وقلندر بیدار پهلوان پنبه….

    22
    2
  24. این ساکت شو اوسکول به درد نخور .حیف همون روزایی که وقت گذاشتیم کشتی تویه به درد نخور رو یه زمانی نگاه کردیم….هم سال تویه بادمجون دور قابچی هستن که این شده اوضاع ما

    19
    2
  25. با تزویر و ریا و تسبیح و…نمیتونی سر مردم و کلاه بذاری جناب دبیر،بچسب به همون میز ریاست فدراسیون چون در حدی نیستی که راجع به پهلوانی چون رسول خادم صحبت کنی!شایستگی ،وقار و ارزش خانواده خادم بر همگان مشخص.

    26
    2
  26. ای مکس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست…
    عرز خود می‌بری و زحمت ما می‌داری
    آخه بنده ی خدا تو کجا رسول خادم کجا؟ عکس رسول خادم تو و ایل و تبارت و میخره و آزاد میکنه،مرتیکه دوزاری نیازی به گذر زمان نیست همین الان همه چیز مشخصه و واضحه
    بقول فرمایش حضرت علی علیه السلام ،لباس ریا بسیار نازک و بدن نماست و اگر بپوشید انگار لخت هستید …

    25
    2
  27. آقای دبیر مطمئنا آقای خادم خوب بلد است که جواب شما را چگونه و چه وقت بدهد، اما من می خواهم بادآوری کنم جنابعالی روزی که دنبال انتخاب مجدد برای شورای شهر بودید با استفاده نامشروع از موقعیت خود در نمایشگاه بین المللی کتاب سخنرانی راه انداختید و با ادبیاتی لمپنی گفتید:
    ( نماینده شورا باید همه فن حریف باشد. من همه فن حریفم).
    الان دارید برخی از نشانه های همه فن حریف بودن خود را به نمایش می گذارید. امیدوارم کارتان بیش از این به رودر رویی با جامعه و مخصوصا با آگاهان حوزه ورزش کشیده نشود.

    22
    2
  28. نیاز به گذر زمان نیست آقای دبیر.نماز ریاکارنه شما زمان رو کوتاه کرد تا خادم رو از ریا کار بشه تشخیص داد.اقای خادم از اینکه در کنار مردم هستید از شما سپاسگزارم.اقای دبیر دقت کردی مردم از عنوان جهان پهلوان برای آقای خادم استفاده می کنند اما شما رو دبیر یا در بهترین شرایط آقای دبیر صدا می کنند.

    23
    2
  29. تنها وقتی نمیتونی بفهمی چقدر خائنی که تمام عمر تو جهان خیانت زندگی کرده باشی و اصلا ندونی که دنیای خدمتی هم هست. درست مثل بچه ای که تا زاده نشده فکر میکنه تموم دنیا همون شکم مادرش. جناب دبیر الان دیگه برای اثبات خیانت نیازی به گذر زمان نیست. فقط کافیه برای یه لحظه خدمت خالص خلق خدا رو بکنی تا همه چیز را به چشم دل ببینی.

    15
  30. زمان مشخص میکنه، شک نکنید. اون موقع آدمای بیسواد و ظاهرساز و قلدر باید بگردن دنبال سوراخ موش. بجای توضیح در مورد عملکرد تیم ملی داره اذهان رو منحرف می‌کنه، جالبه که نماز مستحبی‌ش ترک نمیشه ولی براحتی به دیگران تهمت میزنه

    11
    1
  31. معمولا اگر کار برای خداست آقای خادم باید کمک میکرد به تیم ملی و اگر پست برایش مهم نبوده باید اینجا هم به آقای دبیر مشاوره اونم فقط برای پیشبرد تیم ملی ایییییران
    پس غیر این باشد شک نکنید جهت تخریب به این درب و آن درب خواهد زد و چیزی جز نابودی ندارد اونم به ضرر کشور و تیم
    آقای خااااادم توجه کردید آقای دبیر شماهم کمی احترام نگه دارید

    1
    11
  32. ضمن احترام به افتخارآفرینی دبیر دردوران کشتی،ازنگاه مردم رسول خادم،خادم مردم است امادبیرخادم پست ومقام است

    14
    1
  33. بنده شخصا ازهمین ساعت بصراحت.بجرأت.
    بصداقت.وباشجاعت اعلام میکنم.
    جناب دکتر(علیرضا،دبیر)ازهمه مهم یک وطن پرست اصیل اصالت داروباتعصب.دوم همیشه قلعه اوج پهلوانی خودرا دین زیرپرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم می‌زند.یکی از موفقیتهای وی درسمت رئیس فدراسیون بارها به مسئولین.مربیها.گزارشگرها.شبکه های رسانه ای بصراحت وقاطع ترکید داشتند چارچوب وظایف قوانین رعایت کنند ورسانه های بیگانه هرگز اجازه دخالت ندهند.وبه حق حقوق مردم ولایتمدار احترام بگذارند.
    بنابراین جناب دبیر یک شخصیت درونی مردمی و دولتی است. آن جمله هم درخصوص آقای خادم اشاره کردند کاملا بینقض ودرست است. درگذشت زمانه نتیجه اعمال خیلی مدعیان رو می‌شود که. کت تنه کیه.دبیرهمیشه ازدرون قلب به نظام مقدس وابسته بوده است.مردم هم دوستش دارند.

    1
    18
    1. تو این همه کامنت فقط تو راست میگی؟؟بعضیا عنقلابی ان بقیه مردم ایرانی ان،فرق پهلوان خادم با دبیر همینه،عنقلابی هابفکر پست و مقام و جیب خودشونن ،ایرانیها بفکر ایران و ایرانی هستند

      12
      2
  34. آقای دبیر نیاز به زمان برای مشخص شدن خادم و خاین نیست ما رسول خادم و خادم واقعی ایران و ایرانی میدونیم و شما رو خاین ریا کار میدونیم.

    9
    1
  35. همه کامنتها رو خوندم و خوشحالم که در کنار مردمی اگاه و با شعور زندگی میکنم .
    این اقایون هم بعد از اینهمه سال بایدبفهمند که دیگه حنای ریاکاری رنگی نداره .
    امامتاسفانه تو این مملکت تا دلتون بخواد ازین مسئولین ریاکار و حقیر موجوده .

    10
    1
  36. آقای دبیر تقصیر خودت نیست تقصیر آقای رمضانی که سال 94 پرونده تورو نداشت مردم بفهمند و کارتو جمع کرد مثل هادی ساعی رفیقت در لواسان بازهم همون بنده خدا نذاشت و کارتون رو جمع کرد و وقتی مدال طلای المپیک رو گرفتی یادت باشه مادرت برگشت خونه به خاطر اینکه آبروت نره یادت باشه جهان پهلوان خادم هیچ موقع چنین مواردی مثل شماها تازه به دوران رسیده نداشته بازهم بگم یا خجالت بکش آقای دبیررررر خاوری

  37. سایت انصاف نیوز لطفا گزینشی مطالب را چاپ نکنید..بنده نمیدانم شما دست اندرکاران سایت چندسال دارید ولی بنده خوب یادم هست بسیجی سابق نان بنرخ روزخور فعلی جناب خادم دقیقا بعد عز اغتشاشات رنگ عوض کرد البته استارتش سال ۸۸ خورد تمام مطالبش برای دلخوش کردن انور آبی های وطنفروش میباشد من نمی‌گویم کار دبیر درست بوده خیر عبادت در کنار راه و در جلسه دورهمی کراهت دارد حال همه اشنباه می‌کنند ولی این جناب دبیر از اول طرفدار ارزش ها و نظام بوده رنگ عوض نکرده جناب رسول خادم خودت میدانی چرا رخ به رخ ارزش ها و نظام قرار گرفتی فکر کردی دوباره شاهنشاه میاد و ساواک یقه ات میکنه بتو مثلا میگن پهلوان خب باید دبیر ببخشید دلیر باشی تا حقگو حقجو حق طلب باشی نه حزب باد هر طرف باد اومد آره بپیچونیم اونطرف

    1
    4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا