خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سلاح‌ورزی رئیس اتاق ماند، ایرنا و ایسنا توضیح ندادند

چهار روز از انتشار خبر غیرواقعی کناره‌گیری حسین سلاح‌ورزی از ریاست اتاق بازرگانی در دو خبرگزاری دولتی ایرنا و ایسنا می‌گذرد ولی هیچ توضیحی درباره‌ی آن منتشر نشده است.

ایرنا ۵ تیرماه ساعت ۱۱:۱۸ صبح این ادعا را با تیتر «پایان حاشیه خودساخته پارلمان بخش خصوصی؛ سلاح‌ورزی از ریاست اتاق بازرگانی کنار رفت» و ایسنا هم همین ادعا را با تیتر مشابه «سلاح‌ورزی از ریاست اتاق بازرگانی کنار رفت» در ساعت ۱۱:۳۷ منتشر کردند.

در متن خبر ایرنا که نشان از فشار دولت برای کناره گیری او بود، آمده است: «پس از انتخاب سلاح‌ورزی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران،‌ اسنادی منتشر شد که نشان می‌داد مراجع امنیتی صلاحیت وی را تایید نکرده بودند اما اتاق بازرگانی با اقدام غیرقانونی، سلاح‌ورزی را در لیست نامزدهای ریاست اتاق قرار داده بود. در روزهای اخیر همچنین انتقادات رسانه‌ای گسترده از ابهامات عملکرد سلاح‌ورزی در حوزه اقتصاد منتشر شد. بدین ترتیب با پیگیری‌های انجام‌شده و در راستای رویکرد ضد فساد دولت، سلاح‌ورزی از ریاست اتاق ایران کنار رفت تا بخش خصوصی از یک حاشیه خودساخته نجات یابد.»

ایسنا هم نوشته بود: «در حالی که ۲۸  خرداد ماه با رای نمایندگان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی ایران حسین سلاح‌ورزی به عنوان رئیس جدید این اتاق برگزیده شد، پس از آن اسنادی از سوی سایت‌های مختلف منتشر شد که نشان می‌داد مراجع امنیتی صلاحیت وی را تایید نکرده بودند که در نهایت امروز اعلام شد که سلاح ورزی از ریاست اتاق ایران کنار رفته است.»

سلاح‌ورزی در همان ساعات اولیه در مصاحبه‌ها و توییت‌های این ادعا را دروغ خواند ولی با این حال این دو خبرگزاری دولتی حرف‌های او را منعکس نکردند و خبر قبلی همچنان بدون هیچ توضیحی پابرجاست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا