خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سریال حیثیت گمشده ؛ محمدحسین مهدویان لاتاری دیگری ساخته است؟

سریال حیثیت گمشده «لاتاری» دیگری است؟ برخی منتقدان با اشاره به نقش محمدحسین مهدویان به عنوان مشاور کارگردان در این سریال معتقدند که این سریال بی شباهت به درون‌مایه‌ی لاتاری نیست.

به گزارش انصاف نیوز، چند هفته‌ای است که پخش سریال حیثیت گمشده از شبکه‌ی نمایش خانگی آغاز شده است. این سریال به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و با حضور بازیگرانی همچون مهدی حسینی‌نیا، الناز حبیبی، ستاره پسیانی، نادر فلاح، بهاره افشاری و … تولید شده است.

سریال حیثیت گمشده و تیم محمدحسین مهدویان

بنابر اطلاعات منتشرشده از این سریال، محمدحسین مهدویان کارگردان آثاری همچون ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری، زخم کاری، درخت گردو و مرد بازنده طراح پروژه و مشاور کارگردان حیثیت گمشده است.

سریال حیثیت گمشده ؛ محمدحسین مهدویان لاتاری دیگری ساخته است؟
حمید فرخ‌نژاد در نمایی از «سقوط»

سجاد پهلوان‌زاده کارگردان سریال حیثیت گمشده به‌عنوان تدوینگر در بیشتر آثار مهدویان حضور داشته و نام محمدحسین مهدویان نیز در دو سریال ساخته شده از سوی پهلوان‌زاده (سقوط و حیثیت گمشده) به‌عنوان مشاور کارگردان اعلام شده است.

سریال سقوط نخستین تجربه‌ی کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده بود که حمید فرخ‌نژاد، عباس جمشیدی‌فر، سجاد بابایی، الناز ملک و… در آن ایفای نقش کرده‌اند.

سریال حیثیت گمشده ، لاتاری دیگری است؟

برخی منتقدان با اشاره به قسمت‌های نخست سریال حیثیت گمشده بر این باور هستند که نقش مهدویان در این سریال فراتر از مشاور کارگردان بوده است و قصه‌ی این سریال تازه‌ی شبکه‌ی نمایش خانگی بی شباهت به فیلم لاتاری نیست.

لاتاری فیلمی به کارگردان محمدحسین مهدویان بوده که در سال 1396 اکران شد و بازیگرانی مانند جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، حمید فرخ‌نژاد، ساعد سهیلی و… در آن نقش ایفا کرده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا