خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پناهیان: «هیهات منا الذله» شعار امام حسین در غربت بود؛ شعار ما «یا منصور امت» مختار است

حجت‌الاسلام پناهیان سخنران اصولگرا می‌گوید: «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» شعار اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در اوج غربت و محاصره بود؛ امروز شعار ما، همان شعار «یا مَنْصورُ اَمِتْ» مختار در جریان انتقام خون سیدالشهداست؛ این فریاد مؤمنان قم به جوانان حماسه‌ساز غزه است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین پناهیان در اجتماع بین‌المللی عاشقان مبارزه با رژیم صهیونیستی که در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن اشاره به فرازهایی از آیه شریفه «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ…» با بیان این که این دوران بارزترین دوران تجلی و تشریح این آیه شریفه است، ابراز داشت: خداوند متعال در این آیه شریفه می‌فرماید؛ قطعاً و به‌یقین شدیدترین دشمن نسبت به مؤمنین یهودیان هستند و این نکته‌ای است بسیار عجیب.

وی با اشاره به این که یهودی‌های صهیونیست در تعلیمات دینی خود بر این باورند که خدا دو نوع حیوان، یکی حیوان چهارپا و دیگری حیوان دوپا که بقیه انسان‌ها هستند را برای خدمت به صهیونیست آفریده است، اظهار داشت: بر آموزش‌وپرورش لازم است تا این آیه قرآن را به فرزندان آموزش دهد، چرا که صهیونیست بدترین دشمنان مؤمنان هستند که مسیر سلطه‌طلبی دینی بر ملت‌ها را در پیش گرفته‌اند.

این کارشناس دینی، با اشاره به این که یهودیان خود را قوم برگزیده و امرای خدا بر زمین می‌دانند، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها بر مبنای دین باطل که دستور به وحشی‌گری می‌دهد، دروغ بزرگ سکولاریسم را باهدف ترویج سلطه بر جوامع بشری سر می‌دهند.

پناهیان با بیان این که با شعارهای حقوق بشری، آزادی حق زندگی انسان و شعارهای اومانیستی نمی‌شود صهیونیست جهانی را از بین برد، تصریح کرد: صهیونیست‌ها ولیده همین شعارهای اومانیستی و نظام حقوق بشر هستند؛ فقط با دین می‌توان علیه یک دین انحرافی قیام نمود و این قدرت دین است که می‌تواند مظلومان عالم را بر دین باطل پیروز سازد.

وی با اشاره به این که حضور جوانانی از صد ملیت جهان در شهر مقدس قم، دیار و عش آل محمد، نشان‌دهنده این موضوع است که اسلحه و انرژی این جوانان از دین اخذ شده است، اظهار داشت: امروز همان کسانی که رذیلانه و منافقانه شعار آزادی می‌دهند، همانانی هستند که غده سرطانی صهیونیسم را در میان مؤمنان و مظلومان کاشتند.

این فعال جبهه انقلاب، با بیان این که آموزش‌های دینی و فریادهای عالمان دین نباید به‌سوی مفاهیم موهوم الحاد و آتئیست و بی‌دینی و بی خدایی منحرف گردد، خاطرنشان کرد: ما در مقابل خود مشکلی به نام بی‌دینی نداریم؛ ما در مقابل خود مشکلی داریم به نام دین انحراف یافته که بر مسیحیان و مسلمانان عالم سلطه پیدا کرده و اقتصاد جهانی را گروگان گرفته است.

پناهیان با تأکید بر این که مؤمنان در طول تاریخ هیچگاه با مفهومی به نام بی خدایی درگیر نبودند، اظهار داشت: قرآن کریم به معلمان و مبلغان دینی تصریح می‌کند که کافران و مشرکان، به خدا معتقد هستند امروز مشکل بشریت بی خدایی نیست، بلکه مشکل خداپرستان دروغینی به نام یهود صهیونیست هستند که خود را از جانب خدا قوم برتر می‌دانند و به‌راحتی مؤمنین و انسان‌ها را قتل‌عام می‌کنند.

وی با تأکید بر این که پناه ده‌ها ملیت جهان به قم برای تجهیز به دین و برای آزادی ملت‌ها از یوغ صهیونیست‌هاست، اظهار داشت: خداوند متعال می‌فرماید، «وَلَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَوَدَّةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الَّذِینَ قَالُوا إِنَّا نَصَارَىٰ»؛ به فرموده قرآن کریم کسانی که می‌گویند ما نصاری هستیم نزدیک‌ترین قوم به مسلمانان هستند؛ چرا که در میان مسیحیان هستند کسانی که قِسِّیسِینَ هستند و استکبار نمی ورزند.

سخنران حرم حضرت معصومه(س) تصریح کرد: رویکرد قرآنی راهبرد بزرگ و جهانی مسلمانان برای بیداری مسیحیان و مقابله فراگیر جهانی با صهیونیسم یهودی است که مسیحیان و مسلمانان را با هم به بردگی کشیده است.

پناهیان با تأکید بر اینکه حساب ملت‌های مسیحی را از سیاست ورزان دست‌نشانده صهیونیسم جدا می‌دانیم، اظهار داشت: صهیونیست‌ها جمعی هستند که دیگر انسان‌ها را حیوان‌های دوپا می‌دانند و هیچ اهمیتی به کشتن آنها نمی‌دهند و قتل‌عام کودکان غیر یهود را جشن می‌گیرند.

این استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که باید «أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا» را در جای‌جای فرایندهای آموزشی تبیین و ارائه دهیم، خاطرنشان کرد: «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» شعار اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در اوج غربت و محاصره بود؛ امروز شعار ما، همان شعار «یا مَنْصورُ اَمِتْ» مختار در جریان انتقام خون سیدالشهداست؛ این فریاد مؤمنان قم به جوانان حماسه‌ساز غزه است.

وی با بیان این که حماس تمام انرژی خود را برای زدن ضربه‌های سهمگین‌تر بر پیکره رژیم صهیونیستی آماده نگه داشته است، اظهار داشت: شعار انتقام خون شهیدان، بالاتر از شعار شهادت‌طلبی است؛ به‌زودی مرگ بر اسرائیل به خاطره‌ای در جهان تبدیل خواهد شد؛ چرا که امروز شاهد شکسته‌شدن جمجمه صهیونیسم و شیشه عمر این پلید خونخوار هستیم.

پناهیان در پایان با بیان اینکه امروز جوانانی از صد ملیت جهان به تمام مسلمانان و جوانان آماده مبارزه شعار «یا مَنْصورُ اَمِتْ» را سر می‌دهند، خاطرنشان کرد: آمادگی جوانان آزاده جهان برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نشان‌دهنده توجه همه دل‌ها به حقیقتی است که نصرت خدا را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا