خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«گردشگری هرمزگان نیازمند توجه بیشتر در تامین بنزین مسافران»

گردشگری هرمزگان وابسته به حضور گردشگران است. گفته‌ی رئیس شورای شهر بندرعباس «وقتی مردم به بندرعباس رسیدند نیازمند سوخت هستند، چراکه تمام سهمیه‌های خود را مصرف کرده‌اند.»

«گردشگری هرمزگان نیازمند توجه بیشتر در تامین بنزین مسافران»
«گردشگری هرمزگان نیازمند توجه بیشتر در تامین بنزین مسافران»

به گزارش هرمزگان امروز، رئیس شورای شهر بندرعباس، با اشاره به صف‌های طولانی پمپ‌بنزین‌ها، معتقد است: تداوم وضعیت پمپ‌بنزین‌ها، صنعت گردشگری هرمزگان را به چالش می‌کشد.

رئیس شورای شهر بندرعباس، روز ۹ آبان در نطق پیش از دستور جلسه شورای شهر بندرعباس، اظهار داشت: صف‌های طولانی جایگاه‌های سوخت وجهه نامناسبی از هرمزگان به کشور ارائه می‌کند و روی مولفه‌های دیگر توسعه استان از جمله جذب گردشگر نیز موثر خواهد بود و فرصت‌های اقتصادی زیادی را از هرمزگان خواهد گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، ضمن انتقاد از دست‌فروشی بنزین در سطح شهر بندرعباس، اظهار کرد: بخش اعظمی از اقتصاد استان به جذب گردشگر به خصوص در نیمه دوم سال وابسته است، به همین جهت مسئولان باید به مولفه‌ها و عوامل موثر در تضعیف و تقویت گردشگری هرمزگان توجه بیشتری نشان دهند.

مصیب نظری با ذکر این نکته که سهمیه‌هایی که در کارت سوخت شارژ می‌شود، کفاف مسافرت را نمی‌دهد، گفت: با توجه به این که هرمزگان هدف گردشگری است وقتی مردم به بندرعباس رسیدند نیازمند سوخت هستند، چراکه تمام سهمیه‌های خود را مصرف کرده‌اند، به همین جهت استان هرمزگان و شهر بندرعباس به واسطه این که مقصد گردشگری هستند باید در تامین سوخت نیز به صورت ویژه دیده شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا