خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مشکل عجیب دانشجویان ایرانی که از دانشگاه‌های ایتالیا پذیرش گرفته‌اند

سفارت ایتالیا 19 نوامبر (28 آبان) اعلام کرد که فقط تا پایان این ماه میلادی به دانشجویان ایرانی ویزای تحصیلی خواهد داد. با این تصمیم گروهی از دانشجویان ایرانی که از دانشگاه‌های ایتالیا پذیرش گرفته‌اند و شرایط علمی‌شان نیز تایید شده با مشکل مواجه شده‌اند.

یکی از حدود 500 نفر دانشجویی که با این مشکل مواجه شده استبا انصاف نیوز تماس گرفته و در این مورد شکایت دارد. به گفته‌ی این دانشجو 22 اکتبر(30 مهر) سفارت ایتالیا به آنها گفته‌ است که فرصت کافی برای ثبت‌نام دارند؛ به آنها وقت داده خواهد شد و ویزای تحصیلی خواهند گرفت.

19 نوامبر ناگهان سفارت ایتالیا اطلاعیه‌ای داده که فقط تا آخر نوامبر به دانشجویان وقت خواهد داد. دانشجویی که با انصاف نیوز تماس گرفت می‌گوید در این بازه زمانی نوبت حداکثر به 50 نفر خواهد رسید.

این گروه از دانشجویان به این شرایط معترضند و می‌گویند صدایشان به گوش کسی نمی‌رسد. آن دانشجو همچنین اضافه کرد که سال 99 نیز اتفاق مشابهی افتاده و با بازتاب رسانه‌ای نارضایتی و در پی آن پیگیری وزارت خارجه سفارتخانه مهلت ثبت‌نام را تمدید کرده است. دانشجوی معترض می‌گفت 4 ماه است دنبال وقت سفارت است اما هنوز موفق نشده.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. یک نفر تماس گرفته و گفته ۵۰۰ نفر چنین مشکلی دارند، شما هم خبر رو رفتید// صحت سنجی کردید؟ یا مثل منوتو سریع ی خبر کار کردید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا