خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مشکل ترافیک اردبیل رفتارهای ترافیکی مردم است»

کارشناس ترافیک گفت: ترافیک شهر اردبیل ناشی از مسائل سازه‌ای و هندسی معابر نیست بلکه مشکل اساسی رفتارهای ترافیکی مردم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اردبیل رسا به نقل از ایرنا، کارشناس ترافیک اردبیل در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: ترافیک شهر اردبیل ناشی از مسائل سازه‌ای و هندسی معابر نیست بلکه مشکل اساسی رفتارهای ترافیکی مردم است.

میرموحید میرمحمدی با اشاره به وجود بیش از ۲ هزار وانت‌بار میوه‌فروش در معابر شهری استان اردبیل اظهار کرد: وانت‌بارها بخش زیادی از فضای پارک و رفت و آمد سایر خودروها را اشغال می‌کنند و در کنار محل توقف آنها خودروهای مشتریان لاجرم برای خرید مجبور به توقف در خیابان هستند، گاه با بی‌ملاحظگی و توقف در باند دوم خیابان بدون توجه به حقوق سایر شهروندان موجب راه‌بندان و ایجاد ترافیک می‌شوند.

او بیان کرد: وانت‌بارها و نیسان‌های پراکنده در نقاط مختلف اردبیل نه تنها سیمای شهری را جلوه‌ای نامناسب بخشیده‌اند، بلکه با توقف مورب در خیابان‌ها و معابر عمومی به یکی از معضلات مهم شهری تبدیل و باعث سلب آرامش شهروندان شده‌اند.

این کارشناس ترافیک با تقدیر از تلاش شهرداری در ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش، اضافه کرد: این ساماندهی باید خیلی سال‌ها قبل از این انجام می‌شد چرا که تبعات اجتماعی این اقدام آن موقع بسیار کمتر از الان بود.

میرمحمدی ادامه داد: امیدواریم شهرداری اردبیل با در نظر گرفتن تمامی جوانب نسبت به ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش در شهر اردبیل اقدام کرده و این مشکل را به صورت ریشه‌ای و برای همیشه برطرف کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام خسته نباشید .
    همه مسئولان شهری اردبیل از نماینده گرفته تا شورای شهری و مسئولان زیربط همش دروغ تحویل مردم میدند.
    لطف کنید بیاید تک تک زیر ساخت های اردبیل رو ببینید
    بودجه ک تعیین میشه با کمال احترامات مسئولان اول نهایت استفاده شخصی رو می ببیند بعدش میارند با تاخیر خیلی زیاد کم کم هزینه میکنن
    تا بودجه سال بعد به همین روال .
    اگه دولت جمهوری اسلامی ایران دولت سالمی هست نمایندگانی که در بدو ورود به مجلس شفاف کنند چی داشتن و الان چی دارن .
    خدا میدونه Nتومان خروجی نامشروع تک تک نماینده و مسئولان زیربط دارند.
    ایرانی که به تنهایی9%ثروت کل جهان رو داره چرا
    بالای 30میلیون مردم شریف در خط فقر قرار دارند .

  2. آقای کارشناس وانت بارها حاشیه شهر توقف می کنند داخل شهر حتی کوچه ها برای تردد سخت شده داخل شهر کوچه ها جای پارک برای ساکنان محل پیدا نمیشه کمبود پارکینگ .و مدیریت ضعیف شهرداری به این موضع دامن می زند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا