خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نماینده یزد در مجلس: برنامه‌ریزی زندگی به ثبات قیمت نیاز دارد

نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس: مردم برای برنامه ریزی در زندگی خود به ثبات قیمت ها نیاز دارند.

پایگاه خبری افق یزد نوشت: «در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به وزیر جهاد کشاورزی دستور دهد تا به گونه‌ای برنامه ریزی شود که محصولات با اختلاف قیمت منطقی از باغات به دست مردم برسد چراکه دلالان و واسطه گران بخش عمده ای از درآمد کشاورزان را به جیب خود می زنند.

محمدصالح جوکار افزود: ثبات اقتصادی است که به مردم فرصت برنامه ریزی برای زندگی و امید به آینده می دهد و مردم برای برنامه ریزی در زندگی خود به ثبات قیمت ها نیاز دارند.

این نماینده ادامه داد: در حال حاضر که افزایش قیمت ارز تا حدودی کنترل شده است ان‌شاءالله اقدامات اساسی برای کاهش نرخ ارز تداوم داشته باشد و به قیمت معقولی برسد تا ملت بتواند برای هزینه های زندگی و دخل و خرج خود برنامه ریزی کند.

جوکار اظهار داشت: همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، لشگری و کشوری معادل ۹۰ درصد حقوق شاغلان ضروری است و نیاز به اقدام انقلابی مجلس و دظولت دارد تا بازنشستگان بتوانند سفره کاملی داشته باشند.

او تصریح کرد:‌ تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات آموزشی و حق التدریس که سالیان متمادی در امر تعلیم و تربیت کار و تلاش داشته‌اند، نباید بلاتکلیف بماند، بلکه مجلس و دولت باید برای امنیت شغلی آنان برنامه اساسی داشته باشند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا