خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«بهشهر میزبان جشنواره ملی عکس فلامینگو در بهمن ماه است»

پایگاه خبری میانکاله نوشت: «سید محمد محمدی، دبیر سومین جشنواره ملی عکس فلامینگو در جلسه هماهنگی سومین جشنواره ملی عکس فلامینگو عنوان کرد.

معرفی میانکاله و ظرفیت های آن مهمترین اهداف ما در این جشنواره است و تلاش داریم تا در کنار شناساندن ظرفیت ها از نگاه هنرمندان به مشکلات و معضلات و آسیب ها میانکاله هم بپردازیم.

سید محمد محمدی با بیان این مطلبی که در کنار محیط زیست بودن و اینکه احیای میانکاله در دستور کار باشد از جمله دغدغه های ماست که در قالب این جشنواره که در ۱۲ بهمن در قالب افتتاح نمایشگاه عکس افتتاح و در ۱۸ بهمن‌ماه با مراسم اختتامیه با حضور مدیران ارشد استانی و کشوری برگزار می شود، انتظار می رود از تمامی ظرفیت ها جهت معرفی این ظرفیت ملی در این جشنواره انجام گیرد به آن جامه عمل پوشانده می شود.
محمدی گفت: در طول سال بخش هایی از میانکاله و انارستان و پوشش گیاهی دچار حریق شد که باید احیا شود و در این راستا باید تلاش شود.

دبیر جشنواره فلامینگو افزود: برپایی نمایشگاه، شناسایی تهدیدات و چالش های تالاب و میانکاله و کمک به شناساندن ظرفیت های تالاب از دیگر اهداف این جشنواره است است که خوشبختانه با استقبال خوب هنرمندان روبرو بوده است و مدیران ارشد شهرستانی و استانی از این رویداد ملی جهت توسعه اهداف محیط زیستی و گردشگری و فرهنگی نهایت استفاده را در دستور کار قراردهند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا