خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خاطرات هاشمی رفسنجانی، ۲۲ بهمن ۱۳۷۹ | دخالت حزب اللهی ها در اجتماع ملی گراها در اطراف دانشگاه تهران

خاطرات هاشمی رفسنجانی: امروز هم گروهی از ملی‌گراها، در اطراف دانشگاه [تهران]و پارک لاله، اجتماعی علیه نظام داشته‌اند که با دخالت پلیس و حزب اللهی‌ها متفرق شده و تعدادی دستگیر شده‌اند؛ مطابق معمول، رسانه‌های خارجی آن را بزرگ کرده‌اند.

سرویس تاریخ «انتخاب»: اکبر هاشمی رفسنجانی با دو دوره ریاست جمهوری ایران، سابقه ریاست مجلس و ریاست مجمع تشخیص مصلحت و بسیاری مناصب مهم دیگر، از مهمترین شخصیت های تاریخ معاصر ایران به شمار می رود.
 
«انتخاب» هر شب خاطرات روزنوشت هاشمی را منتشر می‌کند.

۲۲ بهمن ۱۳۷۹: ساعت سه بامداد بیدار شدم. به اتاق مخصوص شمال مسجدگوهرشاد رفتم‌که مشرف بر رواق دارالحفاظ  است و زیارت‌کردم. بعد از نماز صبح، مطالعه کردم و مصاحبه درباره جنگ را اصلاح نمودم. تا ساعت ده و نیم خوابیدم.

آقای [عباس واعظ] طبسی، [تولیت آستان قدس رضوی] آمدند. با هم به صحن جامع رضوی، برای سخنرانی در مراسم [سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی] رفتیم. صحن عظیمی است؛ شش هکتار. جمعیت خوبی بود. گفتند، از سال‌های قبل بهتر است. آقای طبسی خیرمقدم گفتند و من سخنرانی مفصلی درباره 22 بهمن و محتوای انقلاب و نقش خراسان در تاریخ اسلام و انقلاب و انتظارات از خراسان و طرح‌های مهم عمرانی و توسعه، ایراد کردم.

عصر ساعت چهار و نیم به فرودگاه رفتیم. آقای طبسی هم با خانواده آمدند و با هم به سوی تهران پروازکردیم. مغرب به تهران رسیدیم. آقای [محمدرضا] نوری شاهرودی و محسن، مهدی، یاسر، عفت و جمعی از بستگان، همراه بودند. فاطی هم قرارگذاشته بود بیاید، ولی به هواپیما نرسید. دکتر سعید [لاهوتی، همسر فاطی] آمد و راجع به مسایل خانوادگی، مذاکراتی شد.

امروز هم گروهی از ملی‌گراها، در اطراف دانشگاه [تهران] و پارک لاله، اجتماعی علیه نظام داشته‌اند که با دخالت پلیس و حزب‌‌اللهی‌ها متفرق شده‌ و تعدادی دستگیر شده‌اند؛ مطابق معمول، رسانه‌های خارجی آن را بزرگ کرده‌اند.لینک کوتاه

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا