خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده معارفه مسی در اینتر میامی 26 تیر 1402

پخش زنده معارفه مسی در اینتر میامی 26 تیر 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ معارفه لئو مسی اسطوره جهان فوتبال در اینتر میامی از ساعت 03:40 بامداد برگزار می‌شود.

لیونل آندرس مسی اسطوره 36 ساله فوتبال جهان که تمامی عناوین ممکن فردی و تیمی را در سال‌های حضور خود در تیم ملی آرژانتین، باشگاه بارسلونا اسپانیا و باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه بدست آورده است، از ساعتی دیگر در آمریکا رسما به عنوان بازیکن جدید تیم فوتبال اینتر میامی معارفه می‌شود.

مسی که با کسب عنوان قهرمانی جام جهانی 2022 قطر عملا به هر آنچه در زمین فوتبال می‌خواسته رسیده است حالا برای روزهای پایانی فوتبال خود و شاید سال‌های پس از بازنشستگی راهی ایالات متحده آمریکا و تیمی که مالک آن دیوید بکام است یعنی اینترمیامی شده است.

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده معارفه مسی در اینتر میامی 26 تیر 1402 از ساعت 03:40 بامداد دوشنبه از لینک زیر استفاده نمایید و یا برروی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده معارفه مسی در اینترمیامی 26 تیر 1402

پخش زنده معارفه مسی در اینتر میامی 26 تیر 1402
پخش زنده معارفه مسی در اینتر میامی 26 تیر 1402

پخش زنده معارفه مسی در اینتر میامی 26 تیر 1402

لئو مسی نابغه آرژانتینی فوتبال جهان پس از تصاحب همه افتخارات ممکن برای یک فوتبالیست راهی تیم اینترمیامی آمریکا شده است و امشب از ساعت 03:40 دقیقه در میامی به هواداران این تیم معرفی خواهد شد.

دیوید بکام اسطوره محبوب انگلیسی دنیای فوتبال که پس از درخشش در منچستریونایتد و رئال مادرید در اوج دوران بازیگری راهی فوتبال آمریکا و لیگ ام ال اس شد و به این لیگ اعتبار داد مالک و رییس باشگاه اینتر میامی آمریکا است.

بکام که همچنان از حامیان سرسخت تیم سابق خود یعنی رئال مادرید است همواره با مسی اسطوره باشگاه رقیب یعنی بارسلونا ارتباط نزدیکی داشته و به نظر مسی در حال پیمودن راهی است که بکام پیشتر رفته بود و شاید مسی پس از خداحافظی همانند بکام بخش بزرگی از زندگی خود را در آمریکا سپری کند.

گفتنی است اینترمیامی هم اکنون در رتبه آخر کنفرانس شرق یعنی رتبه پانزدهم است و باید دید می‌تواند با حضور مسی و بوسکتس اختلاف خود با منطقه صعود به پلی آف را جبران کند یا خیر؛ البته صورتی‌ها در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال آمریکا نیز حضور دارند.

بکام پس از استقبال از مسی در مورد حضور وی در آمریکا گفت:

«فصل بعدی داستان ما از اینجا شروع می‌شود. ده سال پیش زمانی که این سفر را شروع کردم، رویای آوردن بهترین بازیکنان جهان به میامی را در سر داشتم… بازیکنانی که در آرزوی من، زمانی که برای کمک به رشد فوتبال در این کشور و ساختن میراثی بزرگ در آن به لس‌آنجلس گلکسی ملحق شدم، سهیم هستند. در ورزشی که ما خیلی دوستش داریم.»

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده معارفه مسی در اینتر میامی 26 تیر 1402 از ساعت 03:40 بامداد دوشنبه از لینک ابتدای مطلب که با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شما قرار گرفت استفاده نمایید.

پخش زنده معارفه مسی در اینتر میامی 26 تیر 1402
پخش زنده معارفه مسی در اینتر میامی 26 تیر 1402

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا