خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش حسن آقامیری به مسجدسازی در پارک قیطریه: آقای شهردار! این دین نیست

سیدحسن آقامیری با اشاره به ماجرای مسجدسازی در پارک قیطریه گفت: این کار اشتباه است و باعث ایجاد اختلاف و دعوا در جامعه می‌شود و کاری دینی نیست.

به گزارش انصاف نیوز، این سخنران مذهبی گفت: آقای شهردار تهران! ساخت این مسجد درست نیست؛ دارید دعوا و اختلاف درست می‌کنید. اشتباه می‌کنید که مسجد ساختن در پارک را کار دینی می‌دانید.

او در سخنرانی ماه رمضان خود گفت: با این کارها مردم را روبه‌روی هم قرار می‌دهید. در حالی که مسجد باید جایی باشد که همه در آن جمع شوند نه اینکه محل اختلاف شود؛ این کارها منطبق بر دین نیست.

آقامیری با تاکید بر اینکه «ما مخالف مسجد نیستیم و در مسجد بزرگ شده‌ایم»، گفت: مسجد برای دعوا درست کردن نیامده است، هدف ساخت مسجد برای اینکه تیری در چشم دشمن باشد نبوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جن از بسم اله می ترسه ،مرفهین بی درد از مسجد .
    احسنت به ایده ناب آقای زاکانی و همکارانشان در احداث مکان معنوی ،خدا ی متعال همیشه پشت وپناهتان

    1
    15
  2. هرکس عقيده خودش و داره به نظر منم این کار خوب نیست. اگه پارک جای لات بازیه مسجد ساختن نمیتونه درستش کنه مثل اینه که به نفر خوندن بلد نیست بیای کتاب رو بکنی تو چشمش! باید لات‌هارو درست کرد.

    8
    1
  3. از شهرداری که نه بر اساس شایسته سالاری و خواست مردم و تحصیلات و توانایی کار بلدی و تجربه و فقط با رانت روی کار امده از این بیشتر انتظار نمیرود هر روز یک اثر شگفت در کارنامه شهردار رانتی تهران مزین میشود یک بار غلط املایی بیلبورد ها یک بار تخریب با جرثقیل و…. ماشالله یک تنه این همه نبوغ از کجا ؟شرمنده کرده این حد از درایت شما جناب زاکانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا