خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بلیت کنسرت یک میلیون تومان شد!

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در کانال تلگرام خود نوشت: بلیت کنسرت یک میلیون تومان شد!کنسرت های فروردین 1403 با احتساب ده درصد مالیات بر ارزش افزوده، با قیمت یک میلیون تومان به مخاطبان کنسرت در حال فروش است.

با آغاز سال جدید، کنسرت ها در تهران با افزایش قیمت رو به رو شده است و مخاطبینی که برای خرید بلیت اقدام میکنند، در صفحه فروش ابتدایی اعدادی چون 895 هزار تومان را به عنوان قیمت بلیت میبینند و پس از هدایت به صفحه پرداخت، با افزوده شدن ده درصد مالیات بر ارزش افزوده، با رقمی حدود یک میلیون تومان مواجه میشوند که رکوردی جدید در موسیقی ایران به حساب می آید. تا چندی پیش سقف فروش بلیت‌های کنسرت در تهران تا ۷۹۰ هزار تومان بود که همین قیمت نیز مبلغ بالایی برای فروش بلیت کنسرت به شمار می‌رفت.

با این حال اگر اکنون قصد خرید بلیت کنسرت در تهران و جزیره کیش را داشته باشید با بلیت‌های ۸۹۰ و ۸۵۰ هزار تومانی رو به رو می‌شوید. هرچند که از مدت ها قبل، پیش‌بینی می‌شد قیمت بلیت‌های کنسرت‌ از یک میلیون تومان هم بالاتر رود.البته به نظر می‌رسد که افزایش قیمت بلیت‌های کنسرت، هنوز به یک نظم و هماهنگی مشخص نرسیده است؛ چراکه مثلاً کنسرت ناصر زینلی در تهران قرار است با سقف قیمت ۸۳۵ هزار تومان به فروش برسد، درحالی که بلیت کنسرت علیرضا طلیسچی با سقف قیمت ۸۹۰ هزار تومان و بلیت کنسرت مسعود صادقلو با قیمت سال گذشته؛ یعنی ۷۹۰ هزار تومان فروخته خواهد شد!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا