خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کامنت انصاف | جدال مخاطبان درباره‌ی «گوشت تلخ» پناهیان

در هفته ای که گذشت، خبرهای مربوط به «جنجال به کار بردن عبارت گوشت تلخ توسط علیرضا پناهیان در صدا و سیما» و «مصاحبه جواد رنجبر درخشیلر درباره زبان فارسی» و همچنین گزارشی از «توقیف خودرو ها در کوی فراز سعادت آباد» بیشتر مورد توجه و تبادل نظر مخاطبین انصاف نیوز در سایت بود.

هفته سوم فروردین ماه ۱۴۰۳، سایت انصاف نیوز در یادداشت ها و خبرهای متعددی که با جنجال صحبت های علیرضا پناهیان در صداوسیما ارتباط داشت، میزبان مخاطبانی بود که به بحث و تبادل نظر در مورد این موضوع می‌پرداختند.

یادداشت حجت الاسلام هادی سروش و یادداشت حجت الاسلام عباسعلی باباگل زاده، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه از جمله مواردی بود که در هفته گذشته مورد توجه مخاطبین انصاف نیوز قرار گرفت.

کاربری با نام «بهزاد رایان» درباره‌ی صحبت‌های پناهیان نوشته: «ایشون صرفا نظر شخصی خودش رو گفته و اینکه بگیریم و ببندیم و فضای صدا و سیما رو از اون چیزی که الان هست هم بسته تر کنیم نه عقلانی است و نه قابل پذیرش»

کاربر دیگری با نام «کیوان» نوشته: «اغلب کسانی که در قبال صحبت های آقای پناهیان موضع گیری کردند اسیر جریان سازی رسانه ها و شبکه های مجازی شدند بدون اینکه به اصل و مقصود و کنه مطالب ایشان توجه کنند. البته از نظر ما هرگونه بی حرمتی به رسول گرامی اسلام و ائمه اطهار به شدیدترین وجه محکوم است. همانگونه که در طول سالهای گذشته عناصری از یک جریان خاص به بدترین و زشت ترین شکل ممکن به ساحت مقدس ائمه اطهار و اسلام اهانت کردند و صدایی از همین جماعت منتقد پناهیان در نیامد»

در مقابل کاربر دیگری به نام«رحمان» نوشته: «آقای پناهیان بهترین کاری که می تواند بکند این است که سکوت محض کند.کسی که عدالت مولا علی علیه‌السلام را گوشت تلخی می نامند شایسته نیست که دیگر تبلیغ دین کند. آقای شیخ حسین انصاریان هم به ایشان گفت شما که بلد نیستی حرام است بر منبر رسول الله بنشینی»

کاربر دیگری به نام «کیومرث» هم نوشته: «چه جرم‌ها، تقصیرات و گناهان آشکاری که چون عاملان آن خودی هستند و از مصونیتی آهنین برخوردارند، مثل آب خوردن با برخورد مومنانه و کریمانه رفع و رجوع می‌شود و چه لغزش‌ها، خطاها و قصورات ناخودی‌ها که مستحق برخورد قاطعانه و عبرت‌آموز اند و از این منظر فقدان عنصر معنوی و سوءنیت هم پشیزی ارزش ندارد»

خبر «حذف سازمان‌یافته‌ی زبان فارسی | حوزه‌ی نفوذ زبان فارسی در حال کوچک شدن است» هم در هفته ای که گذشت محل بحث و گفتگوی مخاطبین سایت در بخش نظرات قرار گرفت.

بررسی اجمالی نظرات مخاطبین سایت را در [لینک] بخوانید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا