خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پنج مدل برتر گاوصندوق خانگی در سال 1403؛ کدام یک برای شما مناسب است؟

رپورتاژ آگهی

امروزه، امنیت یکی از مهمترین اولویت‌ها در زندگی مدرن است. از حفظ امنیت خانه و کالای سرمایه‌ای تا محافظت از اسناد و مدارک و اقلام ارزشمند در محل کار، استفاده از گاوصندوق‌های نسوز و ضدسرقت از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این مقاله، به بررسی پنج مدل برتر گاوصندوق خانگی در سال 1403 خواهیم پرداخت.

سری گاوصندوق‌های خانگی ضدسرقت و نسوز سدید

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که لوازم ارزشمندتان مثل سکه، طلا، جواهرات، ارز خارجی و غیره را در خانه و محل کارتان نگهداری می‌کنید، بهترین انتخاب برای شما، خرید گاوصندوق‌ از نوع نسوز و ضدسرقت برند سدید خواهد بود.
صندوق‌های نسوز و ضدسرقت خانگی سدید، علاوه بر بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین قفل‌های مجهز به انواع آژیر هشدار، نظیر آژیر ورود رمز اشتباه و یا آژیر هنگام وارد شدن شوک و ضربه به صندوق، طراحی آن نیز به ویژگی ضدسرقت بودن آن افزوده است که برخی از آنها را در زیر به آن اشاره می‌کنیم:

  • انتقال لولاهای صندوق به داخل(در راستای جلوگیری از برش لولاهای درب توسط سارق).
  • تولید گاوصندوق، با نهایت ظرافت برای از بین بردن فاصله درز دور درب صندوق، در راستای جلوگیری از ورود دیلم به شیار دور درب صندوق.
  • استفاده از ضخیم‌ترین ورق‌های فولادی ST37 10 و 4 میلی‌متری در درب و بدنه صندوق‌ها.
  • بکارگیری سیستم قفل شدن خودکار زبانه‌ها، در صورت تلاش برای نفوذ و یا تخریب قفل توسط سارق.
    این گاو صندوق‌ها به رول بولت‌های فولادی مجهز هستند که در صورت اتصال اصولی صندوق توسط این رول بولت‌ها به بستر مناسب، حدود 900 کیلوگرم به وزن آن اضافه کرده و عملا انتقال و جابجایی گاوصندوق را برای سارقین غیرممکن می‌سازد!

فاکتورهای نسوز بودن گاوصندوق
اما یکی دیگر از المان‌های مهم این گاوصندوق‌ها، نسوز بودن آنهاست، تا در صورت بروز آتش‌سوزی، سرمایه‌ی ما، از گزند آسیب مصون بماند. در طراحی و تولید گاوصندوق‌های نسوز خانگی و ضدسرقت سدید، از پیشرفته‌ترین استانداردها و متدهای روز دنیا در راستای نسوز بودن صندوق استفاده شده است و به هیچ‌وجه استفاده از روش‌های منسوخ شده و کهنه‌ای نظیر پر کردن بدنه صندوق با بتن و یا سیمان استفاده نشده است! گاوصندوق های نسوز و ضدحرارت سدید ویژگی های زیر را دارد:

  • قرارگیری پوشش پشم سنگ(Rock Wool) در جداره میانی ورق‌های بدنه صندوق (راک وول سرباره فولاد است که تا 21 برابر نارسانایی بیشتری نسبت به بتن دارد).
  • طراحی پله‌ای جداره‌های داخلی درب صندوق و پر کردن آن با نوار دودبند. با افزایش حرارت ناشی از آتش، حجم نوار دود بند تا 7 برابر افزایش داشته و منجر به وکیوم شدن داخل صندوق شده و گرما به داخل صندوق نفوذ نخواهد کرد.
  • وجود فاصله طبقات از بدنه صندوق جهت جلوگیری از انتقال حرارت.
  • انتخاب جنس ام دی اف برای طبقات جهت نارسایی حرارتی بیشتر.

علاوه بر شاخصه‌های امنیتی و کیفی صندوق، زیبایی داخلی و خارجی صندوق نیز بسیار مطرح است. سدید با پوشش داخلی تماما تریم چرم درجه یک و نیز استفاده از بهترین ورقه‌های مولتی استایل در درب صندوقچه‌های داخلی، طبقات متحرک ‌ام در اف و کارگذاری چراغ پورتابل در داخل صندوق، فضای داخلی گاوصندوق را نیز به بهترین نحو طراحی کرده است.
این صندوق‌ها با ارتفاع 500 تا 1500 میلی‌متر و متناسب با انواع فضاهای موجود در دفاتر کار و منازل موجود می‌باشد.

سری سیف‌باکس‌ خانگی و هتلی

اگر منزل یا محل کار شما، در مناطق امن شهر واقع شده و یا امنیت آن بواسطه ایجاد سیستم‌های متمرکزامنیتی مثل پاساژها و برج‌ها تامین شده و از سطح قابل قبولی از امنیت برخوردار است و از طرفی به دنبال یک انتخاب مقرون‌به‌صرفه هستید، سیف باکس‌ها گزینه مناسبی برای شما خواهند بود.

به خاطر داشته باشید، سیف باکس‌های خانگی تک لایه و با ورق‌های درب و بدنه نازکتر بوده و از لحاظ امنیت، جایگزین مناسبی برای گاوصندوق‌های نسوز و ضدسرقت نخواهند بود و بیشتر در راستای حفظ حریم خصوصی، متمرکز کردن نگهداری اسناد و مدارک و دارایی‌های معنوی شما کاربرد خواهند داشت.
این صندوق‌ها که درابعاد نسبتا کوچکتری نسبت به صندوق‌های نسوز و ضدسرقت تولید می‌گردند، امکان قرارگیری در اکثر فضاهای منزل را خواهند داشت.
این صندوق‌ها علاوه بر امکان پیچ شدن به دیوارو زمین توسط رول بولت‌های فولادی، به سیستم قفل‌های دیجیتال و کلیدی زاپاس نیز مجهز هستند؛ تا راحتی و امنیت قابل قبولی را برای شما به ارمغان آورند.

سری گاوصندوق‌های هوم سیف سدید

هوم‌سیف نیز از حیث ابعاد و قیمت، از شرایطی دقیقا مشابه سیف باکس‌ها برخوردا است؛ اما با این تقاوت که هوم سیف سدید، تنها سیف‌باکس نسوز تولید شده در ایران می‌باشد و اگر سیف باکس‌ محصول موردنظر شما است و نسوز بودن گاوصندوق نیز برای شما مهم است، هوم سیف پازل گم شده شما خواهد بود.
هوم‌سیف سدید با مکانیزمی دقیقا مشابه صندوق‌های نسوز و ضدسرقت سدید، ضدحریق شده و لایه‌های میانی ورق‌های درب و بدنه آن با پشم سنگ و لبه‌های داخلی آن با نوار دودبند عایق‌بندی شده است.

سری صندوق‌های شیک پرومکس

این سری گاوصندوق‌ها که به سری لاکچری صندوق‌های نسوز و ضدسرقت سدید، نیز شهرت دارند، علاوه بر دارا بودن تمامی ویژگی‌های یک صندوق تماما نسوز و ضدسرقت، دارای ویژگی‌های ظاهری داخلی و خارجی بسیار خاص و لاکچری نیز می‌باشند.
سطح خارجی این صندوق‌ها با یک لایه ماربل شیت طرح‌سنگ پوشانده شده که نما و جلوه لوکس و بینهایت چشمگیری را به صندوق و محل قرارگیری آن می‌بخشد.
علاوه بر طراحی و دیزاین بیرونی صندوق، فضای داخلی صندوق نیز تماما با تریم چرم سفارشی پوشش داده شده. طبقات ام دی اف متحرک و همچنین طبقات و فضاهای داخلی مخفی با قفل‌های کارتی و کلیدی با کاور طلایی مولتی استایل پوشیده شده، زبانه‌های فولادی آن آبکاری شده و نیز رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک ضدخش و ضدرطوبت صندوق نیز، بخشی از طراحی بی نقص این گاوصندوق هستند.

سری صندوق‌های توکار برای منازل و محل کار

یکی از مدل‌های صندوق‌های نسوز و ضدسرقت که مدتی است در ایران و نیز پیش از آن در سایر کشورهای پیشرفته دنیا مورد توجه مخاطبان قرار گرفته، صندوق‌های نسوز و ضدسرقت خزانه‌ای یا همان گاوصندوق توکار است که به گاوصندوق‌های مخفی نیز شهرت دارند.

این صندوق‌ها علاوه بر بهره‌گیری از مکانیزم‌هایی نظیرسیستم قفل شدن خودکار زبانه‌ها در صورت تلاش برای تخریب یا نفوذ به قفل، تجهیز به قفل‌های مرغوب مجهز به آلارم‌های هشدار دهنده، بدنه و درب ساخته شده از ورقه‌های ضخیم فولادی و سایر ویژگی‌های کلیدی یک صندوق نسوز و ضدسرقت، با قرارگیری در دیوارهای اصلی ساختمان و یا داخل کمد با پوشش سیمان و بتون، به بخش جدایی نا‌پذیری از ساختمان بدل خواهند شد و عملا امکان سرقت از طریق حمل و جابجایی صندوق را غیرممکن می‌سازند.
گاوصندوق توکار(خزانه) پس ازجایگذاری در داخل دیوار، اموال و دارایی ارزشمند شما را ازهرگونه سرقت و دسترسی غیرمجاز، حفاظت خواهد کرد.

گاوصندوق توکار به واسطه تجهیز کامل به آرماتوربندی، پس از قرارگیری در فضاهای داخلی ساختمان و در برگرفته شدن توسط بتن یا سیمان، به صورت کامل وکیوم و ضدحریق خواهد شد و بخش خارجی یعنی درب صندوق نیز با تجهیز به پشم سنگ (Rock Wool) و نیز با بهره‌گیری از طراحی لبه‌های درب پله‌کانی مجهز به نواردود بند (نوار ویژه‌ای که در مواجهه با حرارت تا 7 برابر متورم شده و صندوق را وکیوم می‌کند)، مانع ازنفوذ حریق به فضای داخلی صندوق خواهد شد.

از سایر المان‌های مختص به گاوصندوق‌های توکار می‌توان به عدم اشغال فضا، اشاره داشت که همین امر، با بهره‌گیری از روش‌های هوشمندانه مخفی‌سازی نظیر استفاده از تابلو، تصاویر، پوشش‌های کاذب، آینه و غیره منجر به پنهان ماندن صندوق از دید سارقین خواهد شد.

در این مقاله به پنج مدل برتر گاوصندوق خانگی در سال 1403 با توجه به نیازمندی‌های شما پرداخته شد و امید است پس از مطالعه این مطلب و نیز آشنایی با صنعت ساخت گاوصندوق‌ها و کارایی هر دسته بندی، گاوصندوق خانگی مطلوب و متناسب نیاز خود را یافته باشید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا