خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تهیه‌کننده‌ی برنامه‌ی گلزار پاسخ محمدرضا شهبازی را داد

تهیه‌کننده‌ی برنامه‌ی پانتولیگ که از شبکه‌ی سه سیما پخش می‌شود به اظهارات کنایه‌آمیز و اعتراضی محمدرضا شهبازی مجری ‘انقلابی’ برنامه‌ی پاورقی صداوسیما پاسخ داد.

آقای شهبازی در واکنش به احتمال بازگشت رضا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون گفته بود: مگر ما اسگل نظام مقدسیم که من 9 ماه مسخره کنم، بخندم، هجو کنم، حمله کنم به مثلا یه نوع سبک زندگی بعد کسی که عقد آریایی خونده رو  شبی 500 – 400 میلیون بهش بدین بیاد برنامه اجرا کنه؟ ما رو گذاشتین حزب اللهی ها ارضا بشن؟! نمی شود که هم من باشم و هم آنها!

جواد فرحانی تهیه‌کننده‌ی برنامه‌ی رضا گلزار گفت: کسانی هستند که نمی‌خواهند برخی افراد را در تلویزیون ببینند تا فقط خودشان در این رسانه باشند چرا که وقتی تنها خودشان برنامه تولید می‌کنند دیگر رقیبی ندارند و می‌توانند هر محتوایی با هر کیفیتی تولید کنند و تحویل مخاطب بدهند. 

ایلنا به نقل از آقای فرحانی نوشت: مشکلی که برای بازگشت گلزار وجود داشت به ما مربوط نبود و حتی تلویزیون و مدیران اصلی آن هم با حضور محمدرضا گلزار در این رسانه مشکلی نداشتند و حواشی ایجاد شده به دلایل دیگر از سوی بخش‌های دیگر به وجود آمده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. با این که از این مجری حالم به هم میخوره ولی این توییت حاشیه سازش در مورد دوجناح اصولگرا و اصلاح طلب رو دوست داشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا