خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتصاب کارکنانِ امریکن ایرلاینز: دستمزدها نزدیک به خط فقر است

اعتصاب فرودگاه‌های امریکن ایرلاینز در شهر شارلوت آمریکا در روز سه‌شنبه در حالی برگزار شد که بیش از ۱۰ هزار نیروی خدمات فرودگاهی در آمریکا قراردادهایی را با کارفرمایان خود می‌بندند که به این قراردادها معترض هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از کویین سیتی، کارکنان خدمات فرودگاه بین المللی شارلوت داگلاس در تلاش برای لغو تصویب دستمزدهای نزدیک به خط فقر، تظاهراتی روز سه شنبه برگزار کردند. 

روز سه‌شنبه این هفته، کارکنان فرودگاه شارلوت متعلق به امریکن ایرلاینز از تمام مراکز هواپیمایی آمدند و طی تجمعی از این شرکت خواستند تا اطمینان حاصل شود که مدیران خواسته اتحادیه کارکنان این شرکت را به رسمیت می‌شناسند. 

معترضان همچنین خواستار اصلاح بیمه‌های درمانی و کاهش هزینه‌های بهداشتی خود از این طریق شدند. همچنین یکی از مطالبات این بود که تبعیض نژادی و ملیتی در حوزه برخورد با پرسنل فرودگاهی لغو باید شود. 

اعتصاب یک روزه کارکنان فرودگاه‌های امریکن ایرلاینز در شهر شارلوت آمریکا در روز سه‌شنبه در حالی برگزار شد که بیش از ۱۰ هزار نیروی خدمات فرودگاهی در سراسر کشور آمریکا قراردادهای جدیدی را با کارفرمایان خود می‌بندند که به این قراردادها معترض هستند. 

اعتصاب برگزار شده در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه نیز ادامه یافته است. این اعتراضات سه روزه همزمان با نشست سالانه سهامداران شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز آغاز می‌شود، تا بیشتر شرکت را تحت تاثیر خود قرار دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا