خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تذکر دادستان به سازمان نظام دامپزشکی یزد

دادستان یزد گفت: مطابق با قوانین و ضوابط موصوف، فعالیت واحدها بدون حضور مسئولان فنی بهداشتی ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری افق یزد، «حدادزاده طی تذکری به نظام دامپزشکی یزد اعلام کرد که حضور به‌موقع و مؤثر دامپزشکان و مسئولان فنی_بهداشتی در کشتارگاه‌های صنعتی دام و طیور، مراکز قطعه‌بندی و بسته‌بندی و مراکز جمع‌آوری شیر خام، انبار و کارخانه خوراک دام و طیور و غیره (موضوع ماده ۲ آئین‌نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی)ضروری و حیاتی است.

محمدرضا حدادزاده افزود: مطابق با قوانین و ضوابط موصوف، فعالیت واحدها بدون حضور مسئولان فنی بهداشتی ممنوع است.

او ادامه داد: در راستای اجرایی‌شدن هرچه بیشتر الزامات قانونی و نیز پیشگیری از بروز موارد اختلاف بین کارفرما و مسئولان فنی_بهداشتی در خصوص میزان کار و فراتر از آن حفظ سلامت غذایی شهروندان، مسئولان بهداشتی موصوف ملزم به ثبت لحظه ورود و خروج (به‌واسطه اثر انگشت) هستند.

دادستان با تاکید بر اینکه مسئولان فنی_بهداشتی حق واگذاری مسئولیت خود را به شخص دیگری ندارند، اظهار داشت: عدم رعایت موارد موصوف موجب مسئولیت انتظامی، حقوقی و کیفری بوده، لذا اهتمام ویژه در جهت اجرایی شدن آن‌ها مورد انتظار است.

حدادزاده تصریح کرد: مطابق با قوانین، کشتارگاه‌های دام و طیور، کارخانه‌های خوراک دام و انبارهای نهاده‌های دام و سردخانه‌های نگهداری و ذخیره‌سازی فرآورده‌های دامی استان یزد می‌بایست در اسرع وقت علاوه بر تجهیز اماکن موصوف به پایش تصویری، نسبت به ایجاد حق دسترسی آن اداره کل به مراکز اقدام کنند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا