خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جراح پلاستیک کلینیک معروف تهران قلابی بود !

اطلاعات نوشت: در پی شکایت چند شهروند از پزشک جراح یک کلینیک معروف در شمال تهران، رسیدگی به این پرونده با دستورمقام قضایی در دستورکار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان در تحقیقات خود متوجه شدند که پزشک جراح، نه فقط پزشک نیست، بلکه کلاهبرداری است که قبلا هم دستگیر شده و این بار با معرفی خود به عنوان یک جراح پلاستیک دست به کلاهبرداری از مردم زده است، که در همین زمینه ماموران به کلینیک زیبایی و جراحی پلاستیک مذکور در خیابان جردن تهران رفتند و این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ درتشریح جزئیات این پرونده گفت: متهم این پرونده، فردی است که با تحصیلات فوق دیپلم، خود را به عنوان یک جراح زیبایی معرفی کرده و اقدامات مختلفی اعم از تزریق بوتاکس را انجام داده است. متاسفانه این فرد توانست در یک کلینیک بسیار معروف در محله جردن تهران استخدام شود و اینچنین از اسم و رسم این کلینیک سوءاستفاده کند. 

سرهنگ سعید مجیدی، ادامه داد: البته باید به این مساله دقت کرد که مسئولان این کلینیک هم باید پاسخگوی قانون باشند زیرا که باید مدارک این فرد را بررسی و سپس نسبت به استخدام وی اقدام می‌کردند.

مجیدی گفت: تا کنون 4 شهروند از این فرد شکایت کرده‌اند، اما ممکن است تعداد شکات افزایش پیدا کند.

وی افزود: این پزشک قلابی که خود را برگزیده و مورد تقدیر در مراسم و همایش‌های پزشکی معرفی کرده بود، نه مهر پزشکی دارد و نه مجوز پروانه طبابت را اخذ کرده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ خطاب به شهروندان توصیه کرد: برای انجام امور پزشکی و زیبایی حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید وقبل از انجام هرگونه اقدامی، پروانه و مجوزهای پزشکی متخصصان را بررسی و مشاهده کنید. همچنین می‌توان با مسئولان کلینیک‌ها هم صحبت کرد و از سوابق پزشک مورد نظر مطلع شد.

 این متهم که دارای مدرک فوق دیپلم است، با اشاره به سوابق کاری خود مدعی شد: بیش از ۱۲ سال بود که در یک کلینیک زیبایی معروف در یکی از مناطق بالای شهر پایتخت کار می‌کردم. من جراح نیستم و مدرک فوق دیپلم دارم اما به صورت تجربی خیلی چیزها یاد گرفته‌ام و توانستم از این دانشم استفاده کنم و خودم را به عنوان جراح معرفی و کار پیدا کنم!

این متهم که سابقه دار است؛ ادامه داد: آخرین بار 8 سال پیش به دلیل دخالت در امور پزشکی دستگیر شدم که مجازاتم را کشیدم و آزاد شدم، اما دوباره به سراغ این کار رفتم.

بررسی سوابق این فرد نشان می‌دهد که او عناوین دیگری را هم جعل کرده ‌است. به گفته افسر پرونده این متهم، او خود را کارآفرین حوزه فولاد هم معرفی و ادعا کرده که مبلغ یک و نیم میلیارد تومان در این حوزه سرمایه گذاری کرده است. همچنین بررسی‌های پزشکی نشان داد که این پزشک قلابی دارای اعتیاد شدید به مصرف موادمخدر است و زمانی که وی تحت تاثیر این مواد بوده، اقدام به صحنه سازی مرگ خود کرده است.

این متهم برای بررسی های بیشتر تحت نظر پلیس آگاهی قرار دارد و شهروندان می‌توانند برای ثبت شکایت به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا