خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خبرهای تازه از پرونده‌ی فساد در فوتبال ایران

خبرهای تازه از پرونده‌ی فساد در فوتبال ایران به نقل از خبرگزاری تسنیم در پی می‌آید:

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت پرونده فساد در باشگاه فوتبال مس رفسنجان، اظهار داشت: صبح امروز و در ادامه رسیدگی به این پرونده آقای (س.م) از مسئولان سابق سازمان لیگ به دستگاه قضایی در استان کرمان احضار و به اتهام اخذ رشوه با قرار تامین مناسب روانه زندان شد.

وی عنوان کرد: در یک هفته گذشته نیز چهار نفر از متهمان پرونده به دستگاه قضایی استان کرمان احضار شده بودند که در این رابطه آقای (خ.الف) از مسئولان سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور نیز به اتهام اخذ رشوه با قرار تامین مناسب بازداشت شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: در هفته جاری همچنین آقای (ف.م) از مسئولان سابق کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران نیز به دادگستری استان کرمان احضار شد و در حال حاضر به اتهام اخذ رشوه با قرار تامین مناسب در بازداشت به سر می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از متهمان پرونده آقای (پ.ر) سردبیر یکی از سایت‌های مشهور ورزشی است که به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است و در حال حاضر با قرار وثیقه میلیاردی آزاد بوده، اما ممنوع الخروج از کشور است.

حمیدی در خصوص آقای (م.ه) از دیگرمتهمان پرونده که سردبیر یکی از رسانه های ورزشی است، گفت: وی به دلیل بیماری از مرجع قضایی تقاضای مهلت جهت حضور در دادستانی کرده است که پرونده وی نیز در حال رسیدگی است.

وی اعلام کرد: در مجموع در حال حاضر 7 متهم در این پرونده تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند که دو نفر از آنها مسئولان سابق  باشگاه مس رفسنجان  هستند و مابقی متهمان مربوط به تهران هستند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده فوق با قاطعیت در دستور کار دادگستری استان کرمان و نهادهای امنیتی  قرار دارد، هشدار داد: قوه قضائیه در برخورد با فساد هیچ خط قرمزی ندارد و با مفسدین در هر پست و جایگاهی با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان از اصحاب رسانه و مطبوعات خواست طبق قانون از بیان اسامی اشخاص قبل قطعی شدن احکام دادگاه‌ها پرهیز کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا