خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت چمن مصنوعی | خرید ارزان

رپورتاژ آگهی

چمن مصنوعی یک راه حل هوشمند در تمامی فصول

چمن مصنوعی یک جایگزین جذاب و کاربردی برای چمن طبیعی است که فواید زیادی را ارائه می‌ دهد. شما می‌ توانید از چمن های مصنوعی برای اهداف و مکان‌ های مختلف مانند زمین‌ های بازی، زمین‌ های ورزشی، روف گاردن، تراس، بالکن، باغ، داخل ساختمان و نمایشگاه‌ های تجاری استفاده کنید. این نوع چمن دارای رنگ‌ ها، بافت‌ها و الگوهای مختلفی بوده و برای نشان دادن سلیقه خود قادر به انتخاب بهترین نوع آن هستید. 

چمن مصنوعی در هر سایز و شکلی که باشد، قابلیت نصب آسان دارند. چمن‌ هایی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، به سختی از چمن طبیعی تشخیص داده می‌ شوند. این نوع چمن‌ ها بدون تلاش زیاد همیشه سبز و آراسته به نظر می‌ رسند، در نتیجه نیازی نیست نگران چمن زنی، آبیاری و یا علف‌ های هرزه باشید. خرید چمن مصنوعی و نصب آن سبب پیشگیری از صرف وقت و مخارج زیاد می شود.

چمن مصنوعی در شرایط جوی نامطلوب کیفیت خود را حفظ می کند. امکان استفاده از آن در تمامی طول سال در باغ و یا پاسیو وجود دارد، بدون آن که کوچک‌ ترین تغییری در کیفیت چمن ایجاد شود. چمن‌ های مصنوعی از متریالی تهیه می‌ شوند که قابلیت بازیافت دارند؛ با محیط زیست کاملاً سازگارند و از فرسایش خاک پیشگیری می‌ کنند همچنین سبب محافظت از منابع طبیعی می‌ شوند. 

چمن مصنوعی بهترین انتخاب برای ایجاد فضای سبز

آشنایی با انواع چمن مصنوعی

  • چمن مصنوعی بر حسب جنس: 

چمن مصنوعی نایلونی: چمن‌ های مصنوعی که با بهره‌ گیری از متریال نایلون طراحی و تولید شده اند، مقاومت بسیار زیادی در دمای بالا دارند. این چمن‌ ها برای سال‌ های متوالی مورد استفاده قرار می گیرند، بدون آنکه دچار تغییر رنگ شوند و یا شکل اصلی آن ها تغییر یابد. این محصولات نصب راحت و دوام بالایی دارند و قیمت چمن مصنوعی نایلونی نسبت به دیگر چمن‌ ها بیشتر است.

چمن مصنوعی پلی اتیلن: رنگ چمن های مصنوعی که از متریال پلی اتیلن تولید شده اند، سبز روشن است. چمن‌ های پلی اتیلنی نرم‌ تر از نوع نایلونی هستند به همین علت بیشتر برای محوطه سازی و زمین‌ های ورزشی کاربرد دارند. امکان رشد باکتری در چمن ‌هایی که با بهره‌ گیری از این نوع الیاف ساخته می‌ شوند، بسیار پایین است. 

چمن مصنوعی پلی پروپیلن: چمن های مصنوعی که با بهره‌ گیری از نخ‌ های پلی پروپیلن تولید می‌ شوند، قیمت ارزانی دارند. به همین علت است که برای محوطه سازی برخی از خانه‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند. نصب این چمن‌ بهتر است در مکان‌ هایی صورت گیرد که تردد در آنجا کمتر است. این نوع چمن بیشتر جنبه کاربردی دارد.

  • چمن مصنوعی بر اساس کاربرد: 

زمین های ورزشی: ایمنی بازیکنان در هنگام بازی از اهمیت زیادی برخوردار است. آن ها باید بتوانند به راحتی بازی کنند و احتمال آسیب دیدگی کم شود. چمن مصنوعی ورزشی با کیفیت و ایمنی بالا طراحی و تولید می‌ شود و قادر به از بین بردن تمامی آلودگی‌ های موجود در زمین بازی است.

محوطه حیوانات خانگی: با نصب چمن مصنوعی مناسب در محوطه بازی حیوانات خانگی دیگر نیازی به تمیز کردن هر روز محوطه نخواهید داشت. این چمن ‌ها از آسیب احتمالی حیوانات پیشگیری می‌ کنند و به هیچ عنوان آب بر روی چمن جمع نمی شود. تمیز کردن این مدل چمن‌ بسیار راحت و آسان است.

حیاط خانه: انواع چمن مصنوعی که در حیاط خانه نصب می‌ شوند، فضای سرسبز همیشگی را ایجاد می کنند. چمن های مصنوعی بر خلاف چمن‌ های طبیعی نیاز به نگهداری خاصی ندارند. افراد بدون صرف هیچ هزینه اضافی قادر به ایجاد فضای طبیعی هستند.

قیمت چمن مصنوعی

قیمت چمن مصنوعی چگونه تعیین می‌ شود

چمن های مصنوعی از نظر کیفیت و قیمت با یکدیگر متفاوت اند. اگر چمن با کیفیت‌ تری را خریداری کنید، باید هزینه بیشتری را مد نظر قرار دهید. در ادامه برخی از مهم‌ ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت چمن مصنوعی را برایتان شرح خواهیم داد.

  • جنس نخ چمن

چمن‌ های پلی پروپیلن ارزان‌ ترین نوع چمن هستند. نوع نایلونی چمن‌ های مصنوعی قیمت گرانتری دارند. در هنگام خرید باید به جنس آن توجه کنید و محصولی مطابق با بودجه خود انتخاب نمایید.

  • نام تجاری

شرکت های زیادی در حوزه تولید چمن های مصنوعی فعالیت می‌ کنند و قیمت چمن مصنوعی با نام‌ های تجاری مختلف، متفاوت است. برندهایی که چمنی با کیفیت بالا را عرضه می‌ کنند، معمولاً هزینه بیشتری را برای فروش در نظر می‌ گیرند.

  • تراکم بافت الیاف

زمانی که میزان تراکم بافت الیاف چمن های مصنوعی زیاد باشد و کوک‌ های آن ها با فاصله کمی در کنار یکدیگر قرار گرفته باشند، کیفیت و دوام چمن افزایش می‌ یابد. قیمت چمن مصنوعی متراکم به دلیل برخورداری از ظاهر زیبا و طبیعی گران تر می باشد.

  • ارتفاع چمن

چمن مصنوعی با سه نوع ارتفاع بلند، متوسط و کوتاه تولید می‌ شود. قیمت چمن مصنوعی دارای ارتفاع کوتاه بسیار ارزان است و افراد می‌ توانند با پرداخت هزینه کم این نوع چمن‌ ها را خریداری کنند. در واقع ارتفاع چمن‌ به نیاز مشتری بستگی دارد.  

  • وزن چمن

عواملی مانند تراکم بافت، ارتفاع و جنس چمن جز فاکتورهای تاثیرگذار بر وزن چمن محسوب می‌ شوند. به عبارتی می‌ توان بیان نمود زمانی قیمت چمن مصنوعی افزایش می‌ یابد که چمن‌ ها از وزن سنگینی برخوردار باشند.

  • متراژ محوطه

قیمت چمن مصنوعی به متراژ و مساحت محیط وابسته است. هرچه مساحت محیط بیشتر باشد، قطعاً باید متراژ بیشتری از چمن خریداری شود که در نهایت قیمت آن را افزایش می‌ دهد. 

استعلام قیمت چمن مصنوعی

نحوه خرید و استعلام قیمت روز چمن

به دلیل تقاضای بالا برای خرید چمن مصنوعی در سال‌ های اخیر میزان معاملات این محصول به صورت قابل توجهی افزایش یافته است. بازار خرید و فروش این کالا بسیار داغ و پررونق می باشد. شرکت دنیای چمن یکی از شرکت‌ های تولید کننده معتبر و مطرح در زمینه چمن مصنوعی است که با کیفیت‌ ترین و مرغوب‌ ترین محصولات را ارائه می‌ دهد.

شما می‌ توانید به آسانی بهترین نوع چمن را از این تولید کننده به صورت آنلاین تهیه کنید. برای دریافت لیست قیمت چمن مصنوعی با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید. قیمت و کیفیت محصول دو مؤلفه‌ ای هستند که برای خریداران در هنگام خرید از اهمیت زیادی برخوردارند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا