خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام حمایت آیت الله ناظم‌زاده از پزشکیان | «خلق حماسه‌ای پر شکوه برای ایران»

آیت الله سید اصغر ناظم‌زاده، استاد حوزه علمیه قم، در پیامی از دکتر پزشکیان در دور دوم انتخابات حمایت کرد.

به گزارش انصاف نیوز، متن پیام آیت الله ناظم‌زاده به این شرح است:

خلق حماسه‌ای پر شکوه برای ایران

بسمه تعالی

“وتواصوا بالحق وتواصوا بالصبر” (قرآن کریم)

جمعه‌ای که گذشت (۸ تیرماه ۱۴۰۳) کم رونق ترین انتخابات رئیس جمهوری کشورمان پس از پیروزی انقلاب رقم خورد. این عدم استقبال مردم، جای تأسف و تامل و عبرت‌گیری فراوان دارد! آن جمعه هر چه بود گذشت و اکنون باید به فکر جمعه آینده (۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) باشیم. واقعیت این است که بین دو انتخاب بسیار سخت ایستاده‌ایم: یکی تسلیم کشور به گروه آقای جلیلی که به خوبی از مواضع و طرح‌ها و ضعف و قوت آنها از قبل و هم اکنون از مناظره‌ها و مصاحبه‌هایشان کاملاً مشهود است و یا سپردن کشور به دست دکتر پزشکیان عقل گرا و خردورز که بر تخصص‌گرایی و تعامل با دنیا تاکید دارند برگزینید

بدون شک لازم است در این جمعه پیش رو همه و همه به فرموده قرآن کریم: «با توصیه به حق و صبر» با تشویق بستگان و دوستان بسیج شوید و دست در دست هم برای سربلندی کشورمان حماسه‌ای به یادماندنی با رای به:

دکتر مسعود پزشکیان

او را برای چهار سال سکاندار امور اجرایی کشور برگزینید، زیرا دوست و دشمن او را به صداقت و پاکدستی، صبوری و دلدادگی به مردم می‌ستایند. سابقه او نشان می‌دهد که مسلمانی راستگو و عاشق اسلام و ایران و به فکر توسعه و پیشرفت کشور است. ایشان در طول وزارتش در بهداشت و درمان زمان اصلاحات و چند دوره مجلس، هیچ‌گاه وعده‌های شعاری و توخالی نداده و به دنبال حطام دنیا نبوده است، بی جهت نیست که بسیاری از نخبگان و فرهیختگان کشور حتی بعضی آنان که سال‌های طولانی پای صندوق‌های رأی نرفته بودند آمدند و یا گفته‌اند این جمعه هم خواهیم آمد و به دکتر پزشکیان رأی خواهیم داد.

درست است در جمعه قبل مردم، بیشترین رأی را به آقای دکتر پزشکیان دادند، ولی باید بهوش بود و غافل نشد که جمعه سرنوشت‌ساز همین جمعه است، پس بکوشید با فراخواندن مردم و حتی با قهر کرده‌های از صندوق رأی _ که مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند _ پای صندوق رأی بیایند و آقای پزشکیان را برگزینند. به امید پیروزی دکتر پزشکیان در جمعه این هفته.

در پایان به جناب دکتر قالیباف لازم می‌دانم به دو نکته اشاره کنم:

یکی این که چرا در اطلاعیه‌ای از آقای جلیلی حمایت کرده است، زیرا شما رئیس قوه مقننه کشورید، و قانونا و منطقا نباید از نامزد خاصی حمایت می‌کردید. و دیگر اینکه: بعد از این شکست سختی که در دور اول خوردید و رأی بسیار کمی آوردید جاداشت سر در گریبان می‌بردید و علت شکست خود را می‌یافتید تا جبران کنید، نه اینکه عجولانه از یک کاندیدا حمایت نمایید که حتی بعضی از اطرافیان شما برنتابیدند و به ستادهای تبلیغاتی دکتر پزشکیان پیوستند. بنابراین انتظار می‌رود با اعلام بی‌طرفی، از این لغزش صورت گرفته مورد توجه عموم مردم قرار گیرد.

حوزه علمیه قم – سیداصغر ناظم زاده

۱۲ تیرماه ۱۴۰۳

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا