خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی هوشنگ امیراحمدی به پزشکیان

هوشنگ امیراحمدی در نامه‌ای خطاب به مسعود پزشکیان نوشت:

جناب آقای دکتر پزشکیان
ریاست جمهور جمهوری اسلامی ایران

ضمن سلام و احترامات فائقه، اجازه دهید در شروع انتخاب شما را به ریاست جمهوری ایران تبریک عرض کرده و برایتان توفیق ارزو کنم.

من هوشنگ امیراحمدی، دارنده کارت ملی شماره […] و پاسپورت شماره […] مقیم امریکا، در نظر دارم جهت دیدار از خانواده و دوستان نزدیک و قدیمی، موهبتی که شش سال است از آن بی نصیب بوده ام، سفر کوتاهی به ایران داشته باشم. مشخصا، اگر مشکلی پیش نیاید برنامه دارم در حدود روزهای ۱۰ تا ۲۰ مرداد از طریق مرز فرودگاه امام خمینی، وارد ایران و در حدود روزهای ۵ تا ۱۵ شهریور از همان مرز بقصد امریکا از کشور خارج گردم.

متاسفانه بدلیل غیبت طولانی از ایران، اطلاعی از وضعیت امنیتی ورود و خروج خودم ندارم. میخواستم از این طریق تقاضا کنم لطفا دستور فرمایید اطلاع دهند ایا برای این مسافرت مشکلی وجود دارد یا نه. لطفا جواب را کتبا از طریق دوستی که حامل این پیام است به اینجانب اطلاع دهید.

جهت اطلاع بیشتر شما، من استاد ممتاز توسعه و برنامه ریزی ملی در دانشگاه راتگرز امریکا هستم و‌سالها در روابط ایران و امریکا هم فعالیت داشته ام. من ۵۰ سال است که در امریکا زندگی میکنم و با بسیار از بزرگان سیاسی و اقتصادی امریکا دوست و اشنا هستم.

سوای دیدار از خانواده و‌ دوستان، چنانچه دولت شما به کمک من در رابطه با تخصصم نیاز داشته باشد، بدیهی است که با کمال میل برای مشاورت و خدمت اماده خواهم بود.

ارادتمند، هوشنگ امیراحمدی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا