خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«موتورسیکلت‌های سنگین در یزد توقیف می‌شوند»

فرمانده انتظامی استان یزد بر برخورد جدی با راکبان موتور‌های سنگین و افراد فاقد گواهینامه خودرو تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری افق یزد، «سردار عباسعلی بهدانی فرد افزود: بعد از چند مورد تصادفی که در شهر یزد رخ داد و باعث کشته شدن تعدادی از همشهریان شد، مطالبه مردم از همکاران ما در فراجا در خصوص برخورد جدی با افرادی که از قانون سرپیچی می‌کنند، افزایش یافته که در این راستا طرحی را در راستای برخورد با راکبان موتور‌های سنگین و افراد فاقد گواهینامه خودرو آغاز کردیم.

او افزود: برخورد با راکبان موتورسیکلت‌های سنگین را بطور جدی در دستور کار خود قرار دادیم و در این راستا با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد و در هرکجا که این موتور سیکلت‌ها دیده شوند توسط پلیس توقیف و روانه پارکینگ شده و به هیچ وجه به آنها برگردانده نخواهد شد.

فرمانده انتظامی استان از مردم خواست اگر در محله و در همسایگی خود افرادی دارای موتورسیکلت‌های سنگین هستند، هم حتما به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

بهدانی فرد ادامه داد: متاسفانه در ۴ ماهه گذشته، بیشترین تصادفاتی که بررسی کردیم مربوط به موتورسوراران و خودروسوارانی بود که افراد فاقد گواهینامه بودند که این خودرو‌ها با هماهنگی دستگاه قضایی توقیف می‌شوند و در مدت طولانی در پارکینگ خواهند ماند.

او همچنین با اشاره به برخورد با راکبان خودرو‌های شوتی و فاقدپلاک، موتورسیکلت‌های فاقد پلاک و مخدوش شده گفت: از مردم تقاضا داریم موتورسیکلت و خودرو خود را در اختیار اتباع که عموما فاقد گواهینامه و مجوز قانونی هستند، قرار ندهند که در صورت مشاهده برخورد جدی نیز انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد که این طرح تا اطلاع ثانوی در سطح استان ادامه خواهد داشت.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا