خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گشت آب در ابرکوه یزد

مدير امور آبفای شهرستان ابرکوه گفت: به منظور نظارت بر مصرف آب شرب و جلوگیری از هدررفت آن، گشت آب در این شهرستان شروع به کار کرد.

به گزارش بامداد یزد، «عظیمی گفت: مأموران گشت آب با گشت‌زنی در سطح مناطق پرمصرف و دارای تنش، موارد استفاده غیرمعمول از آب شرب را یادآوری و تذکر می‌دهند و در سایر مناطق شهر و روستاهای شهرستان نیز بنا بر گزارش‌های مردمی مبنی بر عدم رعایت الگوی صحیح مصرف آب، مأموران گشت آب در محل مورد نظر حاضر شده و به تخلفات رسیدگی می‌کنند.

او برخورد با انشعابات غیرمجاز به خصوص در خانه باغ ها و روستاهای ییلاقی، گشت‌زنی در سطح شهر و تذکر نسبت به موارد هدررفت آب، نظارت بر نحوه آبیاری فضای سبز، برخورد با افرادی که از آب شرب برای ساخت و ساز استفاده می‌کنند و سایر مواردی که طبق گزارش‌های مردمی به مرکز پیام آبفا اعلام می‌شود را از جمله وظایف نیروهای گشت آب عنوان کرد.

مدیر امور آبفای شهرستان ابرکوه از ادامه طرح گشت آب تا پایان شهریور ماه خبر داد و افزود: در همین چندین روز از آغاز گشت‌زنی، مواردی از تخلف از جمله چندین انشعاب غیرمجاز در روستاها شناسایی شد که تذکرات لازم داده شده و پیگیری های قانونی در حال انجام است.

عظیمی بر مدیریت مصرف بهینه آب برای گذر از تنش آبی در تابستان پیش رو تاکید کرد و اظهار داشت: همکاری مردم شهر و روستاهای ابرکوه تاکنون مطلوب بوده و امیدواریم که مردم همچنان در مصرف آب صرفه‌جویی کنند و با کاهش هدر رفت آب بتوانیم از این بحران عبور کنیم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا