خرید تور تابستان

شکایت به جای جوابیه؟

شهر لوازم خانگی از انصاف نیوز به دلیل درج یک گزارش تماس مردمی شکایت کرده است. وکیل شرکت در تماس انصاف نیوز خواستار حذف گزارش «اعتراض به شهر لوازم خانگی» شد و ارسال جوابیه این مجموعه را منوط به حذف گزارش مذکور کرد.

پس از ارائه‌ی توضیح درباره رویه انصاف نیوز که محتواهای منتشر شده را تنها در صورت صدور دستور قضایی حذف می‌کند، با وجود اعلام آمادگی برای درج جوابیه و سایر توضیحات شهر لوازم خانگی، بر ثبت شکایت و پیگیری حقوقی در مراجع قضایی اصرار شده است و به این ترتیب از ارسال جوابیه هم خودداری شد.

تا کنون دو گزارش درباره شهر لوازم خانگی در سرویس اقتصادی انصاف نیوز تولید شده که هر دو بر مبنای گزارش‌های مردمی و با استناد به فاکتورها و اسناد ارقام پرداختی شهروندان بوده است؛ البته این تنها گزارش‌ها درباره‌ی پیگیری گزارش‌های مردمی نیست و به‌صورت مداوم تماس‌ها و گزارش‌های مردمی درباره‌ی موضوعات مختلف پیگیری و منتشر می‌شوند. در مواردی شرکت یا نهادهای دولتی و خصوصی هم درباره‌ی این مسائل توضیح می‌دهند و در مواردی مانند شهر لوازم خانگی علی رغم تماس خبرنگار پاسخی داده نشده است.

در دو مقطع پاییز پارسال که با اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه لوازم خانگی درباره‌ی وضعیت بازار لوازم خانگی مصاحبه شد و همینطور در بهار امسال که میزگردی با حضور او برگزار شد، تماس‌های بسیاری برای حضور نمایندگانی از مجموعه‌های بزرگ تولید و فروش گرفته شد اما تنها علیرضا ماموری، معاون بازاریابی شرکت تولیدی امرسان در میزگرد شرکت کرد.

جدای از این که شکایت ثبت شده به نتیجه برسد یا خیر، انصاف نیوز همواره آمادگی انتشار جوابیه، توضیح، تکذیبیه و همینطور تهیه‌ی گزارش از وضعیت بازار و فعالیت فعالان این حوزه‌ها را داشته و دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا