خرید تور تابستان

شبنامه‌ی انصاف- ۲ آبان | پیشنهاد الکلی داوری |  شهادت سیدهاشم صفی‌الدین

انصاف نیوز- شبنامه، چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳

سیدهاشم صفی‌الدین شهید شد

پس از گذشت حدود سه هفته بالاخره حزب الله لبنان هم ترور شدن هاشم صفی‌الدین را تایید کرد. از آقای صفی‌الدین به عنوان جانشین حسن نصرالله یاد می‌شد.

یکی از انتقادات برخی رسانه‌ها این است که چرا خبر شهادت یحیی سنوار و حالا صفی‌الدین، ابتدا از سوی اسرائیل منتشر شده و با فاصله‌ی زمانی قابل تاملی از سوی حماس و حزب الله تایید شد و حتی در این فاصله بازار تکذیب‌های غیررسمی هم داغ بود.

پیشنهاد الکلی عبدالرضا داوری

 داوری -از نزدیکان سابق احمدی‌نژاد- پس از بیشتر شدن قربانیان مشروبات تقلبی در شهرهای مختلف ایران، پیشنهادی را  مطرح کرده که سه بند دارد «صدور مجوز تولید و فروش مشروبات الکلی برای اقلیت‌های دینی.»، «ممنوعیت مصرف در ملأعام و اجرای حد شرعی برای متخلفان.»، «دریافت 200 درصد مالیات از تجارت مشروبات و اختصاص آن به آموزش و روشنگری درباره مضرات الکل».

او همچنین نوشته است «ایران در مصرف الکل رتبه نهم جهانی را دارد که بخش مهمی از آن شامل مصرف مشروب تقلبی است و سالانه به مرگ یا نابینایی هزاران نفر منجر میشود. ممنوعیت عرضه مشروب الکلی در ۴۵ سال اخیر، بدون کاهش مصرف، فقط موجب آسیب جسمی به افراد شده است. باید به راه حلی غیر از “منع” فکر کرد.»

سخنگوی پنتاگون هم تکذیب کرد

خبر یک رسانه‌ی عبری و اسکای نیوز عربی درباره‌ی تحقیق از آرین طباطبایی برای درز اسناد، توسط سخنگوی پنتاگون نیز تکذیب شد.

احتمال نزدیکی پاسخ اسرائیل

برخی خبرهای غیررسمی در رسانه‌های خارجی حاکی از آن است که پس از خروج وزیر خارجه آمریکا احتمال اجرایی شدن پاسخ اسرائیل به عملیات وعده صادق ۲ وجود دارد. 

وزیر خارجه اسرائیل هم می‌گوید که پس از حمله به ایران جهان متوجه خواهد شد تدارکاتمان چه بوده است. 

ایران بارها تاکید کرده که هر گونه تعرض را پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا