خرید تور تابستان

تخریب‌کنندگان باغ گلستان تبریز تحت تعقیب کیفری قرار می‌گیرند

به دنبال قطع برخی درختان در باغ تاریخی گلستان تبریز و بروز برخی اعتراضات در شهر تبریز و ارجاع پرونده به محاکم قضایی، دادستان کل کشور وارد ماجرا شده و حکم قاطعانه ای را صادر کرد!

به گزارش سایت آذرقلم (تبریز)، «در حکم دادستان آمده است: در اجرای ماده ۲۹۰ قانون آئین دادرسی کیفری و ماده ۲ دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه شایسته است در خصوص تعقیب کیفری مرتکبین و توقف اقدامات ناقض حقوق عامه دستور مقتضی صادر و نتیجه را به این مرجع اعلام نمائید.

در نامه ای که به امضای دکتر احمد قاسمی؛ دادیار دادسرای دیوانعالی و مدیر کل حوزه حقوق عامه رسیده آمده است:

جناب آقای علیلو
دادستان محترم عمومی و انقلاب و دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال استان آذربایجان شرقی
با سلام و احترام
به پیوست تصویر نامه شماره ۴۶۸ / ب / ۱۰۱ مورخ ۱۴۰۳/۷/۳۰ عضو شورای شهر تبریز مبنی بر واگذاری غیر قانونی محوطه باغ تاریخی گلستان تبریز به نیروی انتظامی آن استان و تخریب اثر ملی ثبت شده باغ گلستان و قطع درختان آن ارسال می گردد؛

در اجرای ماده ۲۹۰ قانون آئین دادرسی کیفری و ماده ۲ دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه شایسته است در خصوص تعقیب کیفری مرتکبین و توقف اقدامات ناقض حقوق عامه دستور مقتضی صادر و نتیجه را به این مرجع اعلام نمائید.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. در زمان گذشته با بی احترامی به مردگان واجداد چند هزار ساله مردم تبریز این قبرستان را به پارک تبدیل کردن این قبرستان گجیل چند هزار سال قدمت داشت افراد نادان جاهل ومغرض این قبرستان چند هزار ساله رابه پارک تبدیل کردن لعن ونفرین بر کسانی که مغرضانه این قبرستان چند هزار ساله را به پارک تبدیل کردن الان هم مهم نیست این پارک به چی تبدیل شود

    2
    6
  2. سلام.این موضوع بخش کوچکی از خیانت به عامه مردم است.بخشی ازفضای سبز ودرختان ترمینال بزرگ تبریز به بهانه ایجاد تعمیرگاه تخریب واز بین رفت چراکسی ورود نکرد؟

    3
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا