خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شهیندخت مولاوردی: نگفتم «خودسرانه»

شهيندخت مولاوردی، معاون رییس جمهور در امور زنان در یادداشتی تلگرامی نوشت:

این روزها برخی رسانه ها با هدف اختلاف افکنی سناریوی جدیدی را با موضوع استیضاح یکی از اعضای کابینه به صورت هماهنگ دستمایه ی اثبات گسست میان اصلاح طلبان و دولت و مجلس، به موازات اصرار بر اثبات شکاف و تقابل میان دولت و نظام در دستور کار خود دارند.

نمونه ی آن ماجرای مصاحبه ی کوتاه اینجانب در حاشیه ی مراسم ختمی در روز جمعه است که بعد از مورد سوال قرارگرفتن در این زمینه بیان کردم ظاهرا بنا به اعلام رییس فراکسیون امید این موضوع منتفی است و بعد از اشاره ی خبرنگار به تجربه ی کار تشکیلاتی نداشتن برخی نمایندگان مطرح کردم که قاعدتا از کسانی که لیستی رای آورده اند انتظار می رود تشکیلاتی عمل کنند و نهایتا بعد از نام بردن از یکی از نمایندگان عضو فراکسبون امید توسط خبرنگار، در مورد دلایل اصرار ایشان
بر استیضاح سوال شد که من هم گفتم از خودشان بپرسید و در پاسخ اینجانب نه اسمی برده شده و نه از واژه ی خودسرانه استفاده شده است! این کل ماجرایی است که این روزها بهانه ی تسویه حساب و از آب گل آلود ماهی گرفتن عده ای شده است.

خیلی وقتها با خودم فکر می کنم این همه وقت و انرژی که این عده برای تشکیل اتاق فکر تخریب و طراحی نقشه و وارونه نمایی و …. اختصاص می دهند صرف همکاری و تعامل برای سازندگی و پیشبرد امور می شد الان چه مملکتی داشتیم….

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا