خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جانباز 70% عملیات فتح خرمشهر بالاخره عمل شد

یک روز پس از انتشار خبر عدم رسیدگی به وضعیت جانباز ۷۰درصد عملیات آزادسازی خرمشهر در بیمارستان نمازی شیراز، عمل وی پس از 18 روز بالاخره انجام شد.

به گزارش انصاف نیوز، سایت محلی صبح شیراز خبر داد: خبر مربوط به جانباز هفتاد درصدی بود که به مدت ۱۸ روز در بیمارستان نمازی شیراز برای انجام یک عمل جراحی ساده بستری شده که متاسفانه بنا به دلایل نامعلوم مورد عمل جراحی قرار نمی گرفت و شرایط خوبی را نداشته و به وضعیتش رسیدگی نمی شد.

پس از انتشار این مطلب  و واکنش افکار عمومی، به سرعت با دستور مدیرکل بازرسی استانداری فارس، خشتی معاون بازرسی استانداری در محل بیمارستان حضور یافت و از طرف مجموعه ی استانداری فارس وضعیت این یادگار هشت سال دفاع مقدس را به صورت ویژه رسیدگی کرده و اقدامات لازم را برای رسیدگی فوری و همچنین انجام عمل جراحی در اسرع وقت انجام داد.

بررسی های  صبح شیراز نشان می دهد که این جانباز سرافراز صبح چهارشنبه با پیگیری ها و فشار بازرسی استانداری فارس عمل شد و در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

«درویشی»، تکاور ارتشی بازمانده از فتح خرمشهر روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار صبح شیراز با تشکر ویژه از مردم و رسانه ها، از پیگیری مسوولان استانی و بیمارستان نمازی شیراز تقدیر کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا