خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آرژانتین و کرواسی 22 آذر 1401 ؛ نیمه‌نهایی جام جهانی قطر 2022

پخش زنده آرژانتین و کرواسی 22 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در نیمه‌نهایی جام جهانی قطر 2022 به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی آرژانتین و کرواسی امشب و از ساعت 22:30 به وقت ایران در نیمه‌نهایی جام جهانی قطر 2022 در استادیوم لوسیل به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی آرژانتین و کرواسی 22 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آرژانتین و کرواسی 22 آذر 1401

پخش زنده آرژانتین و کرواسی 22 آذر 1401

آرژانتین و کرواسی مسیری بس عجیب برای صعود به نیمه‌نهایی طی کرده‌اند. آرژانتین گرچه مطابق انتظار صدرنشین گروه سوم شد، اما بعد از شکستی تلخ برابر عربستان و دو برد برابر لهستان و مکزیک بود که به مرحله یک هشتم رسید. آن‌ها در این مرحله برابر استرالیا با نتیجه 2 بر 1 پیروز شدند. در یک چهارم اما در یک جدال نفسگیر و در شرایطی که آرژانتین با دو گل پیش بود، در دقایق پایانی دو گل دریافت کرد تا بازی به پنالتی‌ها برود. اما نهایتا این یاران لیونل مسی بودند که به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

از سوی دیگر، لوکیتا و یارانش که شاید کمتر کسی انتظار عملکرد خاصی از آن‌ها داشت، با فرمول همیشگی خود در جام جهانی حاضر شد. آن‌ها بعد از تساوی در بازی نخست برابر مراکش، در بازی دوم کانادا را درهم کوبیدند اما در بازی سوم با بلژیک هم مساوی کردند تا به عنوان تیم دوم به مرحله بعد برسند.

کروات‌ها در یک هشتم موفق شدند شگفتی‌ساز گروه 5، یعنی ژاپن را که با برد آلمان و اسپانیا صدرنشین شده بود، در ضربات پنالتی حذف کنند. همین روش در مورد برزیل تکرار شد با این تفاوت که این بازی در وقت‌های قانونی تساوی 1 بر 1 را به دنبال داشت و در واقع برزیل شانس صعود داشت اما از کف داد و در ضربات پنالتی قافیه را به کرواسی واگذار کرد.

دو تیم پیش از این دوبار به مصاف هم رفته‌اند که بازی دوستانه در سال 2014 را آرژانتین پیروز شد اما در مرحله گروهی جام جهانی 2018، کرواسی مقتدرانه با نتیجه 3 بر 0 پیروز شد! برای تماشای پخش زنده بازی آرژانتین و کرواسی 22 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا