خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول و ولورهمپتون 27 دی 1401

پخش زنده لیورپول و ولورهمپتون 27 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در راند سوم جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های لیورپول و ولورهمپتون، امشب و از ساعت 23:15 به وقت ایران در راند سوم جام حذفی انگلستان موسوم به FA Cup به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و ولورهمپتون 27 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لیورپول و ولورهمپتون 27 دی 1401

پخش زنده لیورپول و ولورهمپتون 27 دی 1401

لیورپول در شرایط عجیبی به مصاف ولورهمپتون می‌رود. یکی از بهترین تیم‌های اروپا در حداقل 3 سال گذشته، فصل بدی را در جزیره می‌گذراند و در شرایطی که همه به بازگشت این تیم برابر برایتون امیدوار بودند، قرمزها با سه گل شکست سختی خوردند تا وضعیت برایشان پیچیده‌تر شود. لیورپول در حال حاضر 9 بازی پیاپی است که در ثبت کلین شیت ناموفق بوده است. اما مزیت تقابل با ولوز شاید این باشد که لیورپول در 8 تقابل آخر با این تیم بازنده نبوده است.

شاگردان کلوپ اما این روزها فرم خوبی ندارند و در 5 بازی آخر خود دو شکست برابر برایتون و برنتفورد، یک تساوی با همین ولورهمپتون و دو برد برابر لستر و استون ویلا ثبت کرده‌اند.

در عوض ولوز هم وضع بهتری ندارد و جز شکست برابر منچستر یونایتد و ناتینگهام فارست، دو تساوی با استون ویلا و لیورپول و تنها 1 برد در 5 بازی آخر برابر وستهم کسب کرده است. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و ولورهمپتون 27 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا