خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستگیری عامل تیراندازی در رودبار جنوب

دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح یک زن و کودک در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم در محل مخفیگاهش بازداشت شد.

به گزارش سایت گفتارنو (کرمان)، به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، «حامد محمدی در تشریح جزییات این خبر اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی یک فقره تیراندازی منتهی به جراحت یک خانم و فرزندش، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار دادستانی و نیروهای انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در این حادثه تیراندازی، خانم از ناحیه پهلو و فرزند او از ناحیه دست مجروح می‌گردند که بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شوند و کارهای درمانی آغاز و خوشبختانه حال عمومی مجروحان خوب گزارش شده است.

محمدی عنوان کرد: با دستورات قضائی و اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، عامل تیراندازی در کمترین زمان ممکن شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و منسجم در محل مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام قضائی اعلام کرد: از متهم یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف کشف گردیده است و متهم انگیزه خود را از ارتکاب جرم اختلافات ملکی عنوان کرده است.

دادستان رودبار جنوب گفت: پرونده جهت سیر مراحل قانونی و قضائی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب در حال رسیدگی است و برخورد دستگاه قضایی در جرائم خشن، سخت و عبرت آموز خواهد بود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا