خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادعای خبرآنلاین: عارف مخالف حضور آذری جهرمی است

🔴 مخالفت عارف با حضور آذری‌جهرمی در «معاونت اجرایی» و «معاونت علمی فناوری» دولت پزشکیان /چرا آذری جهرمی پیشنهاد وزارت ورزش و وزارت ارتباطات را نپذیرفت؟

خبرآنلاین نوشت:
▫️اگر ظریف را یک بازوی اثرگذار در ایام تبلیغات انتخاباتی پزشکیان و البته روند انتخاب کابینه پیشنهادی بدانیم، بازوی دیگر «محمدجواد آذری جهرمی» بود و نمی‌توان از نقش اثرگذار او نیز غفلت کرد. 

▫️بنا بر آنچه خبرآنلاین اطلاع یافته، اجماع شورای راهبری و برخی چهره‌های اثرگذار در نهایی کردن کابینه پیشنهادی چهاردهم، بر حضور آذری جهرمی در سمت معاونت اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری بوده است. 

▫️تنها مخالف این انتصاب محمدرضا عارف، معاون اول دولت بوده است. سابقه مخالفت عارف البته به این موضوع محدود نمی‌شود و در دوران حضور محمدجواد آذری جهرمی در وزارت ارتباطات دولت دوازدهم نیز عارف یکی از مخالفان او در این وزارتخانه بود.

▫️حضور در معاونت علمی و فناوری دولت چهاردهم نیز یکی دیگر از سمت‌های پیشنهادی برای آذری جهرمی بوده است که عارف در این مورد هم بنا به ملاحظاتی که برای این معاونت داشته با آن مخالفت می‌کند.

▫️از سوی دیگر بنا بر اخبار رسیده سکانداری «وزارت ورزش و جوانان» و «وزارت ارتباطات» نیز به آذری جهرمی پیشنهاد شده بود که او نپذیرفته است.

▪️در مورد اول آذری جهرمی تاکید کرده که در وزارت ورزش اصل بی طرفی در ورزش حائز اهمیت است و او نمی‌تواند از این منظر این مسئولیت را بپذیرد.

▪️در مورد وزارت ارتباطات نیز آذری جهرمی تاکید داشته حضورش در این جایگاه قطعا با مخالفت‌های جدی روبرو خواهد شد که ضربه جدی در مسیر کار این وزارتخانه و دولت پزشکیان خواهد بود و برهمین اساس این پیشنهاد را نپذیرفته است.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا