خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دمای هوای امروز تهران غیرقابل تحمل خواهد شد

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد: امروز پنجشنبه (۱۸ مرداد )و فردا جمعه(۱۹ مرداد) در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود و دمای هوای تهران امروز به ۴۳ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

ایرنا: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز و فردا(۱۸ و ۱۹ مرداد) تنها در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان برخی مناطق هرمزگان جنوب کرمان و جنوب شرق فارس در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می دهد و در این مدت برای برخی مناطق نوار شمالی بویژه سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

شنبه(۲۰ مرداد) در نواحی جنوبی کشور گاهی رگبار پراکنده انتظار می رود. یکشنبه (۲۱ مرداد) با گذر موج کم دامنه تراز میانی جو از نوار شمالی کشور وزش باد و کاهش نسبی دما در این نواحی رخ می‌دهد.

طبق گزارش سازمان هواشناسی، همچنین در شرق مازندران گلستان خراسان شمالی و ارتفاعات سمنان و شرق تهران ابرناکی و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی و در سایر مناطق جوی پایدار مستقر می‌شود.

دوشنبه(۲۲ مرداد) برای برخی مناطق نوار شمالی کشور و ارتفاعات و دامنه ها در زاگرس مرکزی و جنوبی و برخی مناطق هرمزگان بارش پراکنده گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی و دامنه های جنوبی البرز ادامه خواهد داشت. در روزهای شنبه و یکشنبه(۲۱ و ۲۲ مرداد) در مناطقی از شرق کشور بویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و خیزش گردوخاک رخ می دهد. طی سه روز آینده دریای خزر و جمعه و شنبه (۱۹ و ۲۰ مرداد) خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج حواهد بود.

بیشینه و کمینه هوای تهران امروز (۱۸ مرداد) ۴۳ و ۳۱ درجه سانتی گراد پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا