خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کدام بانک ها به چه مبلغی اعتبار و وام برای وکالتی کردن حساب اختصاص داده اند؟ + مهلت تمدید شد

📌اعتبار بانک های مختلف برای وکالتی کردن حساب ثبت نام ایران خودرو 🔺بانک مهر ۸۰ میلیون🔺بانک صادرات ۱۰۰ میلیون🔺بانک سرمایه ۱۰۰ میلیون🔺بانک ملت ۱۰۰ میلیون🔺بانک آینده ٢۰۰ میلیون🔺موسسه ملل ١٣٠ میلیون/از میان خبرها

به گزارش اقتصاد ۱۰۰

عزیزانی که قصد دارند در قرعه کشی خرید خودروهای اعلام شده شرکت نمایند، بایستی جهت وکالتی کردن حساب ایران خودرو مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان در حساب موردنظر داشته باشند. اگر کمتر از این مبلغ در حساب باشد، ثبت نام صورت نخواهد گرفت. طبق جدیدترین اطلاعیه منتشر شده توسط ایران خودرو، مهلت افتتاح حساب وکالتی ایران خودرو از یکشنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۳ آغاز شده و تا پایان روز یکشنبه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۳ ادامه (تا ساعت ۲۴) ادامه خواهد داشت. مهلت ثبت نام خودرو نیز تمدید شده و متقاضیان تا تاریخ ۱ شهریور فرصت انتخاب و ثبت نام برای خودروی انتخابی را خواهند داشت.

به خاطر داشته باشید که ارسال اطلاعات از بانک به ایران خودرو، بین ۲ تا ۳ روز کاری زمان می‌برد. در نتیجه حتماً در مهلت مقرر اقدام به وکالتی کردن حساب ایران خودرو نمایید تا طرح شرکت در برنامه خرید را از دست ندهید.

بانک های عامل حساب وکالتی ایران خودرو که برای مشتریان خدمات ارائه می‌دهند عبارتند از:

بانک رسالتتجارت
اقتصاد نوینپاسارگاد
کارآفرینصنعت و معدن
مسکنگردشگری
آیندهتوسعه تعاون
سیناشهر
مؤسسه اعتباری مللسرمایه
مهر ایراندی
صادراتکشاورزی
رفاهایران‌زمین
ملیملت
پارسیانپست بانک

اخیراً مؤسسه مالی و اعتباری سپه نیز به جمع بانک های عامل ایران خودرو پیوسته است و احتمالاً در روزهای آتی، مؤسسات دیگری هم به این لیست اضافه خواهند شد. برای افتتاح حساب در هریک از بانک های عامل وکالتی ایران خودرو، بایستی به سایت مربوطه مراجعه نمایید و فرایند خواسته شده را طی کنید. در لیست زیر لینک‌های وکالتی کردن حساب ایران خودرو در هر بانک عامل آورده شده‌اند.

مطابق شرایط جدید حساب وکالتی ایران خودرو، بایستی نسبت به افتتاح حساب در بانک موردنظر اقدام کنید (حساب قرض الحسنه یا کوتاه مدت). اگر از قبل حسابی در هریک از بانک‌های یاد شده داشتید، مرحله اول طی شده و نیازی به ایجاد حساب جدید نیست.

اگر می خواهید حساب خود را وکالتی کنید و نمی دانید چگونه می تواند با دفتر پیشخوان اسکان تماس بگیرید.

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا