خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ایراد بنی اسرائیلی ثابتی از ظفرقندی: چون او پزشک است به او رأی اعتماد نمی دهد

جریان تندروی اصولگرایی سعی دارند که حتی در میان آنها نیز موافقانی با کابینه پزشکیان حضور دارند سعی دارند ایرادات عجیبی را به وزرای پیشنهادی وارد کنند از مالک شریعتی نماینده نزدیک به زاکانی و امیرحسین ثابتی نماینده نزدیک به جلیلی. این در حالی است که رویکرد پزشکیان اینگونه بوده است که از پیشنهادات اصولگرایان نیز استفاده کرده است.

در روزهای گذشته حمایت های متعددی از مرندی تا اعضای نظام پزشکی از وزیر پیشنهاد بهداشت شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی پزشکیان، نوشت: چرا هیچگاه وزیر کار یک کارگر نبوده ولی همیشه وزیر بهداشت یک پزشک بوده؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرحسین ثابتی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جریان برگزاری جلسه دفاع رئیس جمهور از کابینه در صحن علنی مجلس، در کانال تلگرامی خود نوشت:

یکی از کسانی که قطعا به او رای اعتماد نخواهم داد دکتر ظفرقندی وزیر پیشنهادی برای وزارت بهداشت است.

جدای از مواضع سیاسی افراطی و رادیکالش که نشان میدهد چندان ربطی به جمهوری اسلامی ندارد و احتمالا این وزارتخانه تخصصی را به یک پایگاه سیاسی برای تندروهای اصلاح طلب تبدیل خواهد کرد، سپردن این وزارتخانه به “یک پزشک” تکرار اشتباهات قبل و مصداق تعارض منافع است.

چرا هیچگاه وزیر کار یک کارگر نبوده ولی همیشه وزیر بهداشت یک پزشک بوده؟ امری که در بسیاری از کشورها رعایت میشود و وزیر بهداشت را یک اقتصاددان یا مدیر پروژه های کلان قرار میدهند. این چرخه معیوب در ایران نیز باید یک جا بهم بخورد

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا