خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت جمعیت هیات امنای بازار تهران از دولت پزشکیان: بیش از گذشته آمادگی داریم تا رئیس جمهور و دولت را در تحقق وعده‌های اقتصادی ایشان یاری و همراهی نماییم

انتخاب:در نامه جمعیت هیات امنای بازار تهران به مسعود پزشکیان آمده است: جمعیت هیات امنای بازار تهران به مانند گذشته که همچون بازوان اقتصادی دولت‌ها همواره  حامی و پشتیبان آنها بوده، حمایت و همکاری همه‌جانبه خود را در جهت پشتیبانی از دولت جدید فارغ از نظام حاکم بر اصناف وظیفه خود می‌داند. خاصه آن‌که با یقین کامل به موفقیت دولت حضرت‌عالی در مسیر پیش‌رو و نیز توجه ویژه و باور شما به نقش بازاریان در امر اقتصاد کشور، اعلام می‌نماید بیش از گذشته آمادگی دارد تا رئیس‌جمهور محترم و دولت منتخب  را در تحقق وعده‌های اقتصادی ایشان یاری و همراهی نماید.

 جمعیت هیات امنای بازار تهران حمایت خود از دولت پزشکیان، رئیس جمهوری ایران را اعلام کردند.

در نامه جمعیت هیات امنای بازار تهران به مسعود پزشکیان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

با سلام و احترام

خداوند بزرگ را به شکرانه الطاف و برکات بی‌کرانه‌اش بر  ملت و کشور ایران حمد و سپاس می‌گوییم و دوام توفیق و سربلندی حضرت‌عالی و دولت محترم چهاردهم را در انجام این مأموریت و مسئولیت‌ خطیر و انجام خدمت صادقانه و مجاهدانه در راستای اعتلای نام این سرزمین و مردمان آن، از درگاه پروردگار متعال طلب می‌نماییم.

جمعیت هیات امنای بازار تهران به مانند گذشته که همچون بازوان اقتصادی دولت‌ها همواره  حامی و پشتیبان آنها بوده، حمایت و همکاری همه‌جانبه خود را در جهت پشتیبانی از دولت جدید فارغ از نظام حاکم بر اصناف وظیفه خود می‌داند. خاصه آن‌که با یقین کامل به موفقیت دولت حضرت‌عالی در مسیر پیش‌رو و نیز توجه ویژه و باور شما به نقش بازاریان در امر اقتصاد کشور، اعلام می‌نماید بیش از گذشته آمادگی دارد تا رئیس‌جمهور محترم و دولت منتخب  را در تحقق وعده‌های اقتصادی ایشان یاری و همراهی نماید.

در پایان، ضمن تشکر مجدد از حضور حضرت‌عالی در بازار بزرگ تهران و گوش فرادادن به دغدغه اهالی بازار و کسبه آن، امید است که ارتباط  دو سویه بازار و دولت در آینده بیشتر و مستحکم‌تر شده و مسیر همکاری‌های جدیدی در این دوره تعریف و تبیین گردد.

خدایاچنان کن سرانجام کار

توخوشنود باشی و مارستگار

جمعیت هیات امنای بازار تهران

دوم شهریور ۱۴۰۳ هجری شمسی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا